تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

وضعیت نارنجی خراسان شمالی از لحاظ شیوع ویروس کرونا/ راز و جرگلان هنوز در وضعیت سفید قرار دارد

مدیر گروه بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی از لحاظ بروز و شیوع ویروس کرونا بنا به اعلام وزارت بهداشت، در وضعیت نارنجی قرار دارد.

کد خبر: ۵۶۱۶۵
۱۳:۵۲ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۹

وضعیت نارنجی خراسان شمالی از لحاظ شیوع ویروس کرونا/ راز و جرگلان هنوز در وضعیت سفید قرار دارد

دیدارنیوز ـ برزگر افزود: این وضعیت بر اساس شاخص‌های مورد توجه این وزارت خانه به استان‌ها اعلام می‌شود.

 

وی با تاکید بر اینکه مردم هشدارها، قرنطینه خانگی و نکات بهداشتی را جدی بگیرند، ادامه داد: طی چند روز تعطیلات رسمی مشاهده شده که مردم به هشدار‌ها توجه کرده اند.

 

برزگر اظهارکرد:، اما انتظار ما از مردم برای اینکه در خانه بمانند و از منازل خود خارج نشوند هنوز بیش از آن است و باید مردم نیز به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه آمار مبتلایان به ویروس کرونا در خراسان شمالی رو به افزایش است، گفت: اگر مردم رعایت نکنند و در خانه‌های خود باقی نمانند وضعیت بدتر از شرایط کنونی خواهد شد.

 

این مقام مسئول در ارتباط با وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان مرزی راز و جرگلان که تعدادی از افراد بومی این منطقه به تهران برای کار کردن مهاجرت کرده و در تعطیلات نزد خانواده‌های خود بازمی گردند نیز گفت: تاکنون هیچ مورد مثبتی از ویروس کرونا در این شهرستان ثبت نشده و این به معنای آن است که هنوز آلودگی وارد این منطقه نشده است.

 

وی خاطرنشان کرد:، اما این به آن معنا نیست که کلا آلودگی وارد منطقه نخواهد شد و مردم باید به منظور جلوگیری از ورود آلودگی به منطقه و ابتلا به ویروس باید به صورت جدی نکات بهداشتی را رعایت کرده، قرنطینه خانگی را جدی بگیرند و از رفت و آمد خودداری کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی