تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

اعلام محدودیت‌های چهارشنبه پایان سال در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا محدودیت‌های بیشتری در تجمعات و تردد شهروندان در چهارشنبه پایان سال اعمال خواهد شد.

کد خبر: ۵۵۶۱۹
۱۵:۴۶ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۸

اعلام محدودیت‌های چهارشنبه پایان سال در خراسان جنوبی

دیدارنیوز ـ سردار مجید شجاع با تأکید بر اینکه پلیس تمهیدات لازم را برای تعطیلات نوروزی پیش بینی کرده است، بیان کرد: تدابیر امنیتی برای چهارشنبه آخر سال اندیشیده شده است و پلیس به شدت با متخلفان و عاملان ایجاد مزاحمت برای شهروندان برخورد خواهد کرد.
 
به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: چهارشنبه پایان سال هر ساله خطری جدی برای افراد به خصوص جوانان و نوجوانان است که امسال شیوع ویروس کرونا هم مضاعف بر این تهدیدات شده و تهدیدات مربوط به انتشار ویروس کرونا و مبتلا شدن افراد جامعه هم وجود دارد، بنابراین ضرورت دارد که در خانه بمانیم.
 
شجاع گفت: هماهنگی لازم برای چهارشنبه پایان سال انجام شده و پیشگیری از این تجمعات در دستور کار قرار گرفته است در عین حال اگر فرد یا افرادی بخواهند توصیه‌های پلیس را جدی نگیرند و دست به اقداماتی بزنند که باعت اخلال در نظم و امنیت عمومی یا انتشار ویروس کرونا شود حتما به دستگاه قضائی معرفی و اقدامات قانونی انجام خواهد شد.
 
وی افزود: متأسفانه تجربه تلخ حوادث سال‌های گذشته ناشی از حرکات و اقدامات برخی در آستانه ایام نوروز، همواره موجب دغدغه و نگرانی خانواده‌هاست که در همین راستا خودروی مزاحمان تا پایان تعطیلات نوروزی توقیف خواهد شد.
 
شجاع اظهار کرد: آمار‌ها نشان می‌دهند که بیشترین قربانیان چهارشنبه آخر سال کودکان و نوجوانان هستند که توصیه ما به خانواده‌ها این است از خرید و استفاده مواد محترفه جداً خودداری کنند و مراقب فرزندان خود باشند تا دچار حوادث ناگوار نشوند.
 
وی با بیان اینکه پلیس هماهنگی لازم با دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی را انجام داده است، تصریح کرد: نگهداری مواد محترقه غیرمجاز و بر خلاف قانون بوده و می‌تواند خسارت‌های جبران‌ناپذیری به همراه داشته باشد.
 
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار کرد: اکنون که به پایان سال نزدیک می‌شویم و شیوع ویروس کرونا فراگیرتر شده است، مراسم پنجشنبه آخر سال بر مزار رفتگان و نیز چهارشنبه سوری به دو دغدغه اساسی تبدیل شده است که شهروندان علاوه بر عدم هر گونه تجمع از تردد غیر ضروری نیز پرهیز کنند.
 
شجاع خاطرنشان کرد: از مردم فهیم استان درخواست داریم به منظور رعایت مسائل بهداشتی در پیشگیری از بیماری کرونا و همچنین ایمن بودن از خطرات چهارشنبه پایان سال از منازل خود خارج نشده تا پایان سال امنی را برای خود و دیگران رقم بزنیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی