تیتر امروز

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان:

ویروس کرونا در مبادی ورودی کردستان کنترل و شناسایی می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان از اجرای طرح تب سنجی مبادی ورودی استان کردستان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

کد خبر: ۵۵۵۴۴
۰۹:۳۷ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۸

ویروس کرونا در مبادی ورودی کردستان کنترل و شناسایی می‌شود

دیدارنیوز ـ محمدباقر محمدی اظهار کرد: نیرو‌های جمعیت هلال احمر برای تست کرونا ویروس به روش تب سنجی و اطلاع رسانی به مردم جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مبادی ورودی استان شامل شهرستان‌های بیجار (ورودی استان زنجان)، قروه (ورودی استان همدان)، سقز (ورودی استان‌های آذربایجان غربی و شرقی) و کامیاران (ورودی استان کرمانشاه) در ایستگاه‌های پایش و ارزیابی مسافران مستقر شدند.
 
وی افزود: طرح مذکور کاملا با هماهنگی ستاد مدیریت بحران استان در حال اجرا است و اعضای جوانان آموزش دیده این جمعیت در این ایستگاه‌ها مسافران را به روش تب سنجی کنترل می‌کنند.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان کردستان بیان کرد: عبور از بحران کرونا مستلزم عزم همگانی و تعامل و همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی و عموم مردم با یکدیگر است و جمعیت هلال احمر تمام توان تجهیزاتی و انسانی خود را در جهت جلوگیر از شیوع کرونا بکار خواهد بست.
 
محمدی در پایان خاطرنشان کرد: نیاز است مردم جهت ریشه کن کردن این ویروس در خانه بمانند و از تردد غیرضروری خودداری و در صورت ضرورت حتما از دستکش و ماسک و وسایل بهداشتی لازم استفاده کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی