تیتر امروز

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...
فرماندار ویژه سقز:

وضعیت سقز نگران کننده است/ مقابله باکرونا نیازمند همکاری بهتر مردم

فرماندار ویژه سقز با اشاره به وضعیت ویروس کرونا در این شهرستان، گفت: متاسفانه حال این روز‌های شهرستان سقز اصلا خوب نیست و نمی‌توانیم خبر‌های خوشی نیز به مردم بدهیم.

کد خبر: ۵۵۲۸۷
۰۹:۴۲ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۸

وضعیت سقز نگران کننده است/ مقابله باکرونا نیازمند همکاری بهتر مردم

دیدارنیوز ـ کامیل کریمیان اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر بسیاری همشهریان عزیزان ما در بیمارستان‌های سقز درگیر با این بیماری هستند و عده‌ای نیز در منازل خود به جنگ با این ویروس رفته اند.
 
وی افزود: علیرغم اینکه توصیه‌های فراوانی به مردم شده بود تا در خانه بمانند و برای خرید و تفریح به خارج از منازل خود نروند، اما شاهد هستیم که بسیاری از مردم سقز در تفرجگاه‌های این شهر حضور داشتند و این جای تعجب دارد.
 
فرماندار ویژه شهرستان سقز ادامه داد: ما تمامی راه‌های ورودی و خروجی شهر را در راستای کنترل کرونا ویروس بسته ایم، اما عده‌ای قلیل از مردم سقز از بی راهه از شهر خارج شده و به گشت و گذار می‌پردازند که این کار اصلاً درست نیست و با این کار نزدیکان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند.
 
کریمیان یادآور شد: تمامی مراکز صنفی و غیرصنفی سقز که بسته بودن آن‌ها مشکلی در راستای رفع نیاز‌های مردم این شهر ایجاد نمی‌کند باز هم تا روز دوشنبه تعطیل خواهد بود و به صورت جدی نیز از آن‌ها می‌خواهیم که به این مسئله توجه کنند.
 
وی بیان کرد: بسیاری از عزیزان ما این روز‌ها با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند و تنها راه از بین بردن چرخه انتقال کرونا ویروس همین در خانه ماندن است و از مردم درخواست داریم که این مورد را رعایت کرده و اصول بهداشتی و مراقبتی را رعایت کنند.
 
فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: حال بد این روز‌های سقز تنها به دلیل عدم رعایت در روز‌های اول مشاهده کرونا ویروس در ایران و استان کرستان است که مردم به راحتی در معابر عمومی حضور می‌یافتند و بدون توجه به هشدار‌ها به مهمانی‌ها و تفرجگاه‌ها می‌رفتند.
 
کریمیان اظهار داشت: همچنین با مسئولان سازمان مالیاتی استان کردستان صحبت‌هایی انجام شده و بر اساس ماده ۱۶۵ قانون مالیاتی نیز بخشودگی مالیاتی برای واحد‌های تولیدی که به دلیل این بیماری فعالیت خود را تعطیل کرده و دچار ضرر و زیان شده اند، در نظر گرفته می‌شود تا بخشی از نگرانی‌های سرمایه گذاران برطرف شود.
 
وی افزود: کسبه و بازاریانی نیز که دارای وام‌های قرض الحسنه و بانکی هستند به مدت سه ماه وام‌های آن‌ها استمهال شده و به آنان فرصت لازم داده می‌شود تا بدون پرداخت هیچ گونه دیرکردی اقساط خود را پرداخت کنند.
 
فرماندار ویژه شهرستان سقز ادامه داد: دولت تمام همت خود را به کار گرفته تا بتواند به هر طریق ممکن بخشی از مشکلات مردم، بازاریان و تولیدکنندگان را برطرف کند و اکنون نوبت مردم است که به کمک دولت بیایند و از هیچ کمکی دریغ نکنند تا بتوانیم چرخه انتقال این ویروس را متوقف کنیم.
 
وی بار دیگر ضمن دعوت از مردم برای رعایت مسائل بهداشتی، اظهار کرد: مشارکت و همکاری بهتر مردم یکی از نیاز‌های اصلی و ضروری است و انتظار داریم که این روند شرایط و وضعیت بهتری را پیدا کرده و مرد مشارکت جدی داشته باشند.
 
کریمیان از بسیج تمامی ظرفیت‌های بهداشتی و درمانی برای مداوای افراد مبتلا به کرونا خبر داد و گفت: در حال حاضر علیرغم افزایش شمار افراد مبتلا، ظرفیت‌های بهداشتی و درمانی در اختیار قرار دارد و ما کمبودی در این بخش نداریم.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی