تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

عزم کارخانه تولید الکل بدره برای شکست کرونا/ تولید روزانه ۴۰۰۰ لیتر الکل

کارخانه تولید الکل کیمیاگران بدره، این روز‌ها عزم خود را برای فعالیت با حداکثر ظرفیت برای شکست کرونا جزم کرده است، واحدی که از ابتدای امسال با تلاش ستاد تسهیل و رفع موانع تولید دوباره فعالیت خود را آغاز کرد.

کد خبر: ۵۴۵۰۱
۱۴:۵۱ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۸

عزم کارخانه تولید الکل بدره برای شکست کرونا/ تولید روزانه ۴۰۰۰ لیتر الکل

دیدارنیوز ـ یونس آزادی، فرماندار بدره اظهار کرد: کارخانه تولید الکل کیمیاگران بدره که در حال حاضر روزانه ۴ هزار لیتر الکل و مواد ضدعفونی پایه الکی تولید و روانه بازار می‌کند، در زمره واحد‌های تولیدی راکد و غیرفعال استان بود که با همت مدیرعامل کارخانه و حمایت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به چرخه فعالیت برگشت.
 
وی گفت: در اسفندماه سال ۱۳۹۷ مدیرعامل این واحد تولیدی با مراجعه به فرمانداری و سایر دستگاه‌های مرتبط در شهرستان و استان خواستار حمایت و رفع موانع پیش رویش برای راه اندازی مجدد کارخانه شد و پیگیری مشکلات این واحد تولیدی به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ارجاع داده شد که با طرح موضوع این واحد در جلسات استانی و جلسه کارگروه استان که در شهرستان بدره برگزار شد و همچنین بازدید میدانی مدیران مرتبط استانی، بخش زیادی از مشکلات پیش روی این واحد مرتفع شد و تولید خود را با اشتغال مستقیم ۳۵ نفر آغاز کرد.
 
فرماندار بدره تصریح کرد: ادامه و توسعه فعالیت‌های این واحد تولیدی، نیازمند همکاری دستگاه‌های مرتبط است که در اولین فرصت پیگیری آن در دستورکار قرار خواهد گرفت و به عنوان یک واحد تولیدی موفق در سطح استان و کشور خواهد درخشید.
 
آزادی تصریح کرد: در حال حاضر فعالیت و تولیدات این کارخانه نقش بسیار مهمی در مدیریت بیماری کرونا در استان ایفا می‌کند و با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته تولیدات این واحد جهت ضد عفونی مراکز عمومی و خصوصی استان در راستای مهار ویروس کرونا در مراکز مجاز عرضه خواهد شد.
 
عبدخانی مدیرعامل کارخانه الکل سازی بدره نیز گفت: کارخانه الکل سازی بدره با تمام ظرفیت خود در حال تولید الکل بوده و اولویت توزیع ما با هماهنگی نهاد‌های ذی ربط، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بهداشتی استان، داروخانه‌ها و سپس ادارات و مراکز جمعیتی است.
 
عبدخانی با بیان اینکه در فرآیند توزیع نقشی نداشته و الکل تولیدی را برای بیمارستان‌ها در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و برای داروخانه‌ها در اختیار معاونت غذا و دارو دانشگاه قرار می‌دهیم، تصریح کرد: اداراتی که حواله دریافت الکل دریافت کرده‌اند بعد از تامین الکل مورد نیاز بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها الکل دریافت خواهند کرد.
 
وی از انعقاد تفاهم نامه بین وزارت صمت و وزارت بهداشت در خصوص توزیع الکل توسط وزارت صمت در فروشگاه‌های معتبر و مورد تایید خبر داد و گفت: از هفته‌ی گذشته الکل تولیدی مورد نیاز داروخانه‌های استان در اختیار معاونت غذا و دارو قرار گرفته است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی