تیتر امروز

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بانه:

برخورد با فعالیت خانه‌مسافر‌های غیرمجاز در بانه تشدید شد

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بانه گفت: در راستای مصوبات کمیته پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا برخورد‌های قانونی با فعالیت خانه مسافر‌های غیر مجاز تشدید شد.

کد خبر: ۵۴۱۸۰
۱۲:۵۴ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۸

برخورد با فعالیت خانه‌مسافر‌های غیرمجاز در بانه تشدید شد

دیدارنیوز ـ سعدالله رحیمی خواه در این خصوص اظهار کرد: به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و نیز اجرای مصوبات کمیته امنیت گردشگران شهرستان بانه، با فعالین غیر مجاز خانه مسافر و افراد کلید و بنر به دست، در مبادی ورودی شهر بانه، برابر قانون و مقررات برخورد جدی و قانونی خواهد شد.
 
رحیمی خواه عنوان کرد: تمامی دستگاه‌ها و ادارات عضو کمیته‌های ۹ گانه ستاد اجرایی خدمات سفر بنا به اهمیت و حساسیت موارد پیشگیرانه از شیوع بیماری ویروسی کرونا در آمادگی کامل هستند و با موارد غیرقانونی برخورد خواهند کرد.
 
وی ضمن تقدیر از تعامل و همکاری مشترک ادارات متولی، نظارتی و نیرو‌های خدوم امنیتی و انتظامی، اجرای شدن این امر را در پیشبرد اهداف و ارتقای امنیت عمومی و بهداشت فردی و عمومی جامعه بسیار موثر و مهم برشمرد.
 
به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی کردستان، رحیمی تاکید کرد: افرادی که خلاف قانون و مقررات حاکم بر تاسیسات گردشگری فعالیت می‌نمایند به دلیل عدم مجوز فعالیت و نیز عدم نظارت و کنترل کامل دستگاه‌های متولی بر عملکرد و فعالیت آن‌ها، به عنوان عامل تهدیدکننده موارد بهداشتی و ایمنی درجامعه تلقی می‌شوند بنابراین جمع‌آوری این‌گونه فعالیت‌های غیرقانونی امری ضروری است.
 
او در پایان با درخواست از مردم و گردشگران این شهرستان جهت معرفی افراد سودجو، خواستار جمع آوری سریع فعالیت‌ها و خدمات غیر مجاز در این شهرستان در تمامی صنوف شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی