تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
در کارگروه ویژه کنترل و مراقبت کرونا مطرح شد:

تهیه ۱۰۰ دستگاه تب سنج برای استان خراسان شمالی/ ضرورت تهیه دستکش و ماسک برای ادارات پر تردد

استاندار خراسان شمالی گفت: برای دستگاه‌ها و اداراتی که بیشترین مراجعات را دارند بایستی تجهیزاتی از جمله دستکش و ماسک برای پیشگیری از کرونا ویروس تهیه شود.

کد خبر: ۵۴۰۰۷
۱۱:۱۴ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۸

تهیه ۱۰۰ دستگاه تب سنج برای استان/ ضرورت تهیه دستکش و ماسک برای ادارات پر تردد

دیدارنیوز ـ محمدعلی شجاعی در کارگروه ویژه کنترل و مراقبت کرونا ویروس با اعلام این مطلب خطاب به رئیس اتاق بازرگانی استان دستور داد: تکلیف تهیه ۱۰۰ دستگاه تب سنج به استان هرچه زودتر مشخص شود.
 
وی از تشکیل کمیته‌ای برای جلوگیری از تجمع و تردد مردم با همکاری دیوان محاسبات کمیته‌ای در استان خبر داد و گفت: برای پیشگیری از ویروس کرونا معافیت‌های شهرداری تا اردیبهشت ماه تمدید خواهد شد.
 
 وی اصافه کرد: براساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان برای تعطیلی مدارس و لغو نماز جمعه دوشنبه این هفته تصمیم گیری می‌شود.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی