تیتر امروز

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...
محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

فضای فیزیکی کلینیک‌های شهر یاسوج استاندارد نیست

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه در حال حاضر کلینیک‌های شهر یاسوج استاندارد نیستند.

کد خبر: ۵۱۵۵۷
۱۲:۲۹ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

فضای فیزیکی کلینیک‌های شهر یاسوج استاندارد نیست

دیدارنیوز ـ پرویز یزدانپناه ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: دانشگاه طی سال‌های گذشته به دلیل نبود فضای فیزیکی، مجبور به اجاره این مکان‌ها شده است.
 
وی بیان داشت: با افتتاح کلینیک جدید، کلینیک‌های ادواری جمع آوری می‌شوند.
 
یزدانپناه با بیان اینکه روزانه چهار هزار و ۵۰۰ بیمار به کلینیک‌های دولتی استان مراجعه می‌کنند، گفت: از این تعداد روزانه دو هزار و ۳۰۰ بیمار در کلینیک‌های شهید مفتح یاسوج ویزیت می‌شوند.
 
وی افزود: در این کلینیک‌ها یکهزار و ۳۰۰ خدمت سرپایی همچون تزریقات و نوار قلب به مردم ارائه می‌شود.
 
یزدانپناه تصریح کرد: نوبت دهی اینترنتی و تلفنی در کلینیک شهید مفتح در سال ۹۳ راه اندازی شد.
 
وی افزود: در راستای ایجاد سیستم‌های نوبت دهی تلفنی و اینترنتی در کلینیک گچساران ۳۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.
 
یزدانپناه یادآور شد: برای مراجعه به پزشکان فوق تخصص نوبت دهی وجود ندارد و برای مراجعه به این پزشکان، سیستم مشاوره‌ای وجود دارد که در صورت لزوم، سایر پزشکان متخصص بیمار را ویزیت و در صورت نیاز به پزشک فوق تخصص معرفی می‌کنند.
 
وی نوبت دهی در کلینیک‌ها را به سه روش حضوری، تلفنی و اینترنتی عنوان کرد و گفت: نوبت دهی اینترنتی درگذشته به صورت ماهانه انجام می‌شد، اما اکنون به صورت هفتگی و عصر روز‌های سه‌شنبه و صبح روز‌های چهارشنبه انجام می‌شود.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی