تیتر امروز

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان
در کارگروه تعیین وزیر نیرو چه خبر است؛ گزارش دیدارنیوز را بخوانید

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان

یکی از کارگرو‌های پر حاشیه این روز‌های رئیس جمهور منتخب کارگروه انتخاب وزارت نیرو است. این گزارش به این موضوع می‌پردازد.
معدن و صنایع وابسته، لوکوموتیو پیشران اقتصاد کشور است/ایران و کشور‌های حوزه خلیج فارس نفرین شده نفت هستند
گفت‌وگوی دیدار با کارشناس حوزه معدن و صنایع وابسته

معدن و صنایع وابسته، لوکوموتیو پیشران اقتصاد کشور است/ایران و کشور‌های حوزه خلیج فارس نفرین شده نفت هستند

برنامه گفت‌وگوی اقتصادی دیدارنیوز، میزبان امیربیژن یثربی استاد پیشین دانشگاه، عضو سابق هیات پژوهشی دانشگاه اگزتر انگلستان در گروه ژئوتکنیک و مسئول تجاری‌سازی رشته صنایع و معادن پارک علم و فناوری...
سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
سرپرست معاونت نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اعلام کرد:

تشدید نظارت بر بازار شب عید آذربایجان شرقی در دو گروه کالایی و خدماتی

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی گفت: با توجه به نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال و افزایش تقاضای عمومی برای بسیاری از کالا‌ها و خدمات طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز ۹۹ با استفاده از توان ۲۰۰ نفر بازرس و کارشناس بازرسی و چندین نفر ناظر افتخاری به صورت محسوس و نامحسوس در سطح استان همزمان با سراسر کشور عملیاتی خواهد شد.

کد خبر: ۵۱۵۴۳
۱۱:۵۲ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

تشدید نظارت بر بازار شب عید آذربایجان شرقی در دو گروه کالایی و خدماتی

دیدارنیوز ـ مقصود رضازاده افزود: با توجه به افزایش تقاضای عمومی برای بسیاری از کالا‌ها و خدمات در این روز‌ها و ایام تعطیلات نوروز و انجام سفر‌های زیارتی و سیاحتی و لزوم پایش وضعیت بازار کالا و خدمات به ویژه کالا‌های پرمصرف و اولویتدار، طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز ۹۹ در سطح استان همزمان با سراسر کشور عملیاتی خواهد شد.
 
وی اظهار کرد: این طرح با جدیت تمام از پنجم اسفند ماه سال جاری آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۹ در دو اولویت کالایی و خدماتی به صورت اولویت‌های کالایی شامل نان، لبنیات (شیر، ماست و پنیر)، البسه و پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، گوشت قرمز، گوشت مرغ، ماهی قند و شکر، روغن نباتی، برنج، خواربار و شیرینی‌جات و اولویت‌های خدماتی شامل نظارت بر عملکرد انبار‌ها و سردخانه‌ها و میادین میوه و تره بار، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، شرکت‌های مسافرتی هوایی و زمینی و دفاتر فروش آن‌ها، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، واحد‌های اقامتی، غذاخوری‌ها و رستوران‌های بین شهری است.
 
رضازاده کنترل وضعیت بازار، ایجاد فضای مناسب برای تامین مایحتاج عمومی، انجام گشت‌های مشترک و رسیدگی سریع و دقیق به شکایات و گزارشات شهروندان و مسافران نوروزی توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت را از دیگر اهداف اجرای این طرح بر شمرد.
 
وی افزود: امسال نیز همانند سنوات گذشته محل‌هایی در سطح شهر جهت دریافت شکایات و گزارشات مردمی در نظر گرفته خواهد شد که جزئیات آن طی روز‌های آتی به اطلاع شهروندان رسانده می‌شود.
 
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی، ستاد خبری سازمان به شماره ۱۲۴ آماده دریافت هرگونه نظر پیشنهاد و انتقاد و شکایت مردمی بوده و به شهروندان اطمینان خاطر داده می‌شود که به کلیه شکایات و گزارشات مردمی در اسرع وقت رسیدگی و اعلام نتیجه می‌شود. همچنین از کلیه بنگاه‌های اقتصادی استان به ویژه اصناف و بازاریان در خواست می‌شود نسبت به رعایت مفاد قانون نظام صنفی و قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان اهتمام جدی بورزند و از نگهداری، عرضه و فروش هرگونه کالای قاچاق که ضربه مهلکی بر اقتصاد، اشتغال کشور و تولید داخلی می‌زند، خودداری کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی