تیتر امروز

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...
محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان:

۲۶۳ میلیارد تومان از اعتبارات اشتغال روستایی کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۶۳ میلیارد تومان از اعتبارات اشتغال روستایی استان منجر به عقد قرار داد و پرداخت شده است.

کد خبر: ۵۱۴۶۳
۱۴:۳۴ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

۲۶۳ میلیارد تومان از اعتبارات اشتغال روستایی کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است

دیدارنیوز ـ آیت ارمغانی افزود: میزان اعتبار برای اشتغال روستایی استان ۳۰۲ میلیارد تومان بوده است که تاکنون از این میزان ۲۸۱ میلیارد تومان منجر به عقد قرارداد شده و بالغ بر ۲۶۳ میلیارد تومان از این مبلغ به سرمایه گزاران روستایی پرداخت شد.
 
وی اظهارکرد: این اعتبارات باعث رونق تولید، بهبود فضای کسب و کار در مناطق روستایی، ایجاد اشتغال و جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر‌ها می‌شود.
 
معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: میزان اعتبار مشاغل خانگی از ابتدای سال جاری تاکنون چهار میلیارد و دویست میلیون تومان بوده است که از طریق بانک‌های توسعه تعاون و رفاه کارگران پرداخت می‌شود.
 
ارمغانی تصریح کرد: در سال گذشته میزان اعتبار مشاغل خانگی ۶میلیارد تومان بوده که کامل جذب شد و در سال‌جاری چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اختصاص داده شده که تاکنون بالغ بر چهار میلیارد تومان از این میزان جذب شده است.
 
وی ادامه داد: مشاغل خانگی در بین خانم‌های این استان بیشتر از آقایان مورد استقبال قرار گرفت و بیشتر در رشته‌های صنایع دستی (فرش دستباف، گلیم بافی، دوخت البسه محلی، چرم دوزی) و بسته بندی محصولات غذایی (سبزیجات، حبوبات و خشکبار) و همچنین پخت انواع نان محلی است.
 
معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیشترین تسهیلات بانکی در شهرستان بویراحمد به دلیل جمعیت بیشتر و سپس در شهرستان‌های کهگیلویه و گچساران در رشته‌های مختلف مشاغل خانگی پرداخت شده است، عنوان کرد: در شهرستان‌های گچساران و دنا بیشتر در زمینه صنایع دستی، در شهرستان کهگیلویه در بخش دام و محصولات دامی و در شهرستان بهمئی در زمینه خیاطی و دوخت پوشاک تسهیلات پرداخت شده است.
 
ارمغانی با بیان اینکه تمرکز وزارت کار بر پرداخت تسهیلات پشتیبان است، تاکید کرد: طی سال‌های ۹۷ و ۹۸ تعداد ۱۸۵۰مجوز برای ایجاد طرح مشاغل خانگی توسط اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی صادر شده که ۱۰۸ مورد از ان‌ها در قالب پشتیبان می‌باشند و حدود ۴۰ درصد تسهیلات پرداختی در قالب پشتیبان بوده است.
 
وی بیان کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با الگوی نوین منبعد با همکاری جهاددانشگاهی بعنوان نهاد واسط، تسهیل گر و توسعه‌ای طرح و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعنوان ناظر اجرا خواهد شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی