تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
وزیر آموزش پرورش:

در سیل سیستان و بلوچستان ۵۶ مدرسه تخریب و ۲۸۶ مدرسه نیاز به تعمیرات دارد

وزیر آموزش و پرورش گفت: در سیل سیستان و بلوچستان بسیاری از فضا‌ها و اماکن آموزشی دچار آسیب شده اند، به گونه‌ای که ۵۶ مدرسه تخریب و ۲۸۶ مدرسه نیاز به تعمیرات دارند.

کد خبر: ۴۹۶۰۲
۱۵:۳۱ - ۳۰ دی ۱۳۹۸

در سیل سیستان و بلوچستان ۵۶ مدرسه تخریب و ۲۸۶ مدرسه نیاز به تعمیرات دارد

دیدارنیوز ـ محسن حاجی میرزایی در بازدید از مناطق سیل زده در گفتگو با خبرنگاران گفت: با هدف برطرف شدن مشکلات سیل زده جنوب استان، تعداد ۳۵ کامیون تجهیزات با اعتباری بالغ بر۴ میلیارد تومان و تعداد ۵۰ کانکس در بین مناطق و شهرستان‌های جنوب سیستان و بلوچستان توزیع شده است
 
وی اظهارداشت: حوادث و بلایای طبیعی، تلخ و ناگوار و زندگی انسان‌ها را تحت الشعاع قرارمی دهد و موجب ایجاد مشکلات عدیده‌ای برای مردم می‌شود، لیکن می‌طلبد تا با اصلاح زیرساخت ها، آسیب‌های ناشی از اینگونه حوادث را کاهش دهیم.
 
وی افزود: این حوادث گاهی مجالی برای تشخیص الویت‌ها و نیاز‌های مهم و حیاتی در بسیاری از مناطق می‌شود و می‌تواند هشداری برای توجه و دقت بیشتر در رعایت مساوات و عدالت توزیع امکانات باشد.
 
وزیر آموزش و پرورش بیان داشت: خوشبختانه با همت، تدبیر و ورود موثر خیرین نیک اندیش تعداد۲۰ مدرسه توسط خیران احداث خواهد شد و دربرنامه‌ای دیگر ۶ استان را بعنوان استان‌های معین به منظور همیاری با سیستان و بلوچستان ماموریت داده ایم.
 
وی خاطرنشان کرد: با هدف رفع کامل مشکلات مدارس سیستان وبلوچستان برنامه‌هایی میان مدت و بلندمدت نیز پیش بینی و اجرایی خواهد شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی