تیتر امروز

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...
از ابتدای سالجاری تاکنون؛

۲۱۱ زندانی جرایم غیرعمد در کهگیلویه و بویراحمد آزاد شدند

مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد از آزادی ۲۱۱ زندانی جرائم غیر عمد از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد و گفت: امیدوارم این تعداد تا پایان سال افزایش یابد.

کد خبر: ۴۹۲۹۹
۱۳:۴۱ - ۲۸ دی ۱۳۹۸

۲۱۱ زندانی جرایم غیرعمد در کهگیلویه و بویراحمد آزاد شدند

دیدارنیوز ـ اسماعیل جمیاری از آزادی ۲۱۱ زندانی جرائم غیر عمد از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و افزود: امیدوارم این تعداد تا پایان سال افزایش یابد.
 
وی اظهار کرد: در مراسمی با حضور معاون سلامت، اصلاح و تربیت و مدیرکل حمایتی سازمان زندان‌های کشور و دادستان مرکز استان ۲۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد زندان‌های استان آزاد شدند.
 
مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در ادامه سلسله جشن‌ها و آئین‌های آزادسازی زندانیان در استان و همزمان با حضور ابوالفضل حجتی‌پور، معاون سلامت، اصلاح و تربیت و حمیدرضا علی اکبری مدیرکل اقدامات حمایتی سازمان زندان‌های کشور و ملک حسینی دادستان مرکز استان تعداد ۲۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد زندان‌های استان شامل ۱۶ نفر مرد و ۴ نفر زن، از زندان آزاد شدند.
 
جمیاری با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۲۱۱ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد از زندان آزاد شده‌اند، تصریح کرد: میزان بدهی این افراد بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان بوده که با تلاش، پیگیری و مداخله همکاران ما در ستاد دیه استان و مددکاران و نیز همراهی و همکاری شکات و طلبکاران بیش از ۹۶ میلیارد ریال از این مبلغ تخفیف و رضایت اخذ و مابقی نیز با استفاده از منابع ستاد دیه تأمین و زمینه آزادی این تعداد فراهم شده است.
 
به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد، وی با قدردانی از همه کسانی که مجموعه زندان‌های استان و ستاد دیه و نیز انجمن حمایت از زندانیان را برای گره گشایی و کمک به این قشر آسیب پذیر یاری می‌رسانند، اظهار امیدواری کرد تا در آینده نزدیک و با مشارکت اداره کل اوقاف و امورخیریه استان شاهد آزادی تعدادی دیگر از زندانیان بدهکار و آبرومند باشیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی