تیتر امروز

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...

اطلاعیه مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد در خصوص سیلاب سیستان و بلوچستان

وحید محمدی تبار، مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد روز سه شنبه، ۲۴ دی ماه در خصوص سیلاب سیستان و بلوچستان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

کد خبر: ۴۸۹۳۱
۱۵:۰۳ - ۲۴ دی ۱۳۹۸

اطلاعیه مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد در خصوص سیلاب سیستان و بلوچستان

دیدارنیوز ـ متن این اطلاعیه به شرح زیر است.
 
بسمه تعالی
 
بنی آدم اعضای یکدیگرند *** که در آفرینش زیک گوهرند
 
چو عضوی بدرد آورد روزگارچ *** دگر عضو‌ها را نماند قرار
 
در پی بارش‌های طوفانی و سیل اخیر دیار سیستان و بلوچستان و آسیب جدی به زیر ساخت‌ها و زندگی مردم آن استان، و بنا به تاکید مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، رئیس جمهور محترم و همچنین در پی دستور جناب آقای دکتر کلانتری استاندار محترم استان و معاون محترم عمرانی ایشان مبنی بر آمادگی و بکارگیری ظرفیت‌های دولتی و مردمی استان برای کمک به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان موارد ذیل اعلام می‌گردد:
 
۱- کلیه دستگاه‌های اجرایی، خدمات رسان، ادارات کل و نیرو‌های نظامی و انتظامی، نهاد‌های عمومی دولتی و غیر دولتی و عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان ضمن تماس فوری با مسئولان هم‌طراز در استان سیل زده سیستان و بلوچستان و بررسی وضعیت و مشکلات، آمادگی لازم را برای رفع نیازمندی‌ها و تامین امکانات، نیروی انسانی و تجهیزات متناسب را به استانداری اعلام کرده و تمام پتاسیل و توان خود را در جهت کاهش آسیب‌ها و کمک به نیازمندان بصورت آماده باش داشته باشند.
 
۲- جمعیت هلال احمر استان با هماهنگی اداره کل مدیریت بحران استانداری سریعا ساز و کار‌ها و اقدامات لازم جهت جمع آوری کمک‌های مردمی را مد نظر داشته باشد تا در صورت اعلام نیار استانداری سیستان و بلوچستان اقدامات لازم انجام پذیرد.
 
۴ - مردم شرافتمند، دلیر و همیشه در صحنه استان این بار هم در این عزم ملی برای کمک به همنوعان خود حماسه‌ای خدا پسندانه و انسان دوستانه رقم خواهند زد که الگویی برای ایثار و همنوع دوستی باشد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی