تیتر امروز

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان
در کارگروه تعیین وزیر نیرو چه خبر است؛ گزارش دیدارنیوز را بخوانید

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان

یکی از کارگرو‌های پر حاشیه این روز‌های رئیس جمهور منتخب کارگروه انتخاب وزارت نیرو است. این گزارش به این موضوع می‌پردازد.
معدن و صنایع وابسته، لوکوموتیو پیشران اقتصاد کشور است/ایران و کشور‌های حوزه خلیج فارس نفرین شده نفت هستند
گفت‌وگوی دیدار با کارشناس حوزه معدن و صنایع وابسته

معدن و صنایع وابسته، لوکوموتیو پیشران اقتصاد کشور است/ایران و کشور‌های حوزه خلیج فارس نفرین شده نفت هستند

برنامه گفت‌وگوی اقتصادی دیدارنیوز، میزبان امیربیژن یثربی استاد پیشین دانشگاه، عضو سابق هیات پژوهشی دانشگاه اگزتر انگلستان در گروه ژئوتکنیک و مسئول تجاری‌سازی رشته صنایع و معادن پارک علم و فناوری...
سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
شهردار تبریز خبر داد:

آغاز احداث نزدیک به یک هزار واحد مسکونی برای حاشینه‌نشینان تبریز

شهردار تبریز گفت: کار احداث نزدیک به یک هزار واحد مسکونی برای جابجایی حاشیه نشینان تبریز در سال ۹۹ آغاز می‌شود.

کد خبر: ۴۸۷۸۰
۱۶:۰۵ - ۲۳ دی ۱۳۹۸

آغاز احداث نزدیک به یک هزار واحد مسکونی برای حاشینه‌نشینان تبریز

دیدارنیوز ـ به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج شهین باهر در حاشیه بازدید از محل‌های پیش بینی شده برای احداث مسکن جهت جابجایی حاشیه نشینان که به همراه استاندار و جمعی از اعضای شورای شهر تبریز انجام شد، در گفتگو با خبرنگار شهریار با اشاره به ضرورت احداث این مساکن، اظهار کرد: وضعیت بافت‌های ناکارآمد تبریز و اسکان غیرمجاز در این بافت‌ها یکی از مشکلات جدی شهر ما است و ما در تبریز به عنوان یک شهر زلزله خیز، همیشه نگران بروز زمین لرزه هستیم.
 
او ادامه داد: با اینکه وضعیت مالی شهرداری‌ها چندان مطلوب نیست، اما اراده مدیریت شهری تبریز برطرف کردن مشکل حاشیه نشینی با همکاری استاندار محترم آذربایجان شرقی است.
 
شهردار تبریز با اشاره به حمایت‌های استاندار آذربایجان شرقی در بحث ساخت مسکن برای حاشیه نشینان، عنوان کرد: دکتر پورمحمدی متخصص شهرسازی و علاقه‌مند به احداث مسکن برای حاشینه نشینان است و شخصاً پیگیر تحویل زمین از طرف راه و شهرسازی به شهرداری است.
 
او افزود: با حمایت و همت استاندار و تاکید و حضور اعضای شورای شهر، امیدواریم در سال ۹۹ نسبت به زمینی که تحویل می‌گیریم، ساخت و ساز را شروع کنیم و پیش بینی می‌کنیم نزدیک به یک هزار واحد مسکونی برای جابجایی حاشیه نشینان احداث شود.
 
شهین باهر با بیان اینکه خالی شدن مساکن فعلی حاشیه نشینان، فضا را برای ساخت و ساز جدید فراهم می‌کند، اظهار کرد: در بحث ساخت و ساز مسکن برای حاشیه نشینان، قدم اول از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که با خالی شدن اراضی حاشیه از سکونت، فضا برای احداث مساکن دیگر فراهم می‌شود و مردم به ساختمان‌های ایمن منتقل می‌شوند.
 
او ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا سال ۱۴۰۰ و حتی پس از آن کار‌های مثبتی در خصوص ساخت و ساز مسکن برای حاشیه نشینان انجام دهیم که در این راه از تمامی مسئولان از جمله استاندار آذربایجان شرقی، معاونت عمرانی استانداری و همچنین مدیرکل راه شهرسازی و دیگر مسئولان می‌خواهیم که یاری گر مجموعه مدیریت شهری باشند.
 
شهردار تبریز مشارکت شهروندان حاشیه نشین در جابجایی به مساکن جدید را مطلوب پیش بینی کرد و گفت: وضعیتی که در بحث حاشیه نشینی و مناطق پرخطر وجود دارد، به هیچ وجه مناسب نیست و تمامی ساکنین سکونتگاه‌های غیررسمی از طرح‌های شهرداری تبریز برای جا به جایی استقبال می‌کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی