تیتر امروز

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...

تسریع در اجرای محور ملی "پاتاوه-دهدشت" /آغاز عملیات اجرایی محور ملی "لنده-تشان" امروز

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح ملی جاده "پاتاوه – دهدشت" یکی از طرح‌های اولویت‌دار و محور اصلی توسعه برای خروج این استان از بن بست محسوب می‌شود که علاوه بر دغدغه اصلی مدیریت اجرایی به یک مطالبه مردمی و عمومی به دلیل طولانی شدن روند اجرای ان تبدیل شده است.

کد خبر: ۴۸۱۹۲
۱۱:۱۴ - ۱۹ دی ۱۳۹۸

تسریع در اجرای محور ملی

دیدارنیوز ـ حسین کلانتری در نشستی با معاون وزیر راه و شهرسازی و حضور برخی مسئولان استانی افزود: این محور ملی دارای ۱۴ دهنه تونل به طول حدود هشت هزار و ۵۸۰ متر است که پنج دهنه به طول ۲ و نیم کیلومتر آن در فاز دوم این طرح و از حدفاصل سرچنار تا لوداب شهرستان بویراحمد است.
 
وی این محور را از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سال ۷۳ به استان دانست و اظهارکرد: تاکنون برای بهسازی و تکمیل این محور از سوی دفتر مقام معظم رهبری کمک‌های شایانی صورت گرفته است.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طرح ملی جاده" پاتاوه - دهدشت" یکی از مهمترین و بزرگترین طرح‌های راه‌سازی در این استان و از جاده‌های شریانی در کشور محسوب می‌شود که در تلاش هستیم این محور مهم در اسرع وقت به بهره برداری برسد. 
 
کلانتری همچنین از آغاز عملیات اجرایی محور ملی "لنده- تشان" در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و تصریح کرد: قرار است روز پنجشنبه ۱۹ دی ماه ۹۸ با حضور خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان اجرایی استان عملیات اجرایی محور ملی لنده- تشان در استان نیز کلنگ زنی شود.
 
وی ادامه داد: قطعه اول این مسیر ترانزیتی و اتصال آن به جاده ملی "پاتاوه – دهدشت" به طول حدود هشت کیلومتر و با اعتبار اولیه افزون بر۴۶ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مطالعات این محور مهم و شریانی نیز در سال ۹۸ انجام شد و این جاده هم اینک در ردیف پروژه‌های ملی و اولویت دار وزارت راه و شهرسازی و شرکت توسعه و زیرساخت راه کشور قرار گرفته است.
 
به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، کلانتری تاکید کرد: با اجرای این طرح مسافت ۱۰۰ کیلومتری جاده" تشان - بهبهان به لنده" با ۷۰ کیلومتر کاهش به ۳۴ کیلومتر می‌رسد.
 
گفتنی است که با بهره‌برداری از این طرح، مسیر تردد به خوزستان، شهرستان کهگیلویه و مرکز استان با سهولت بیشتری برای مردم صورت می‌گیرد.
 
 این محور مهم طرح کریدور جنوب به شمال یعنی اتصال شهرستان‌های بهمئی، لنده به شهر‌های پاتاوه و دهدشت است. این طرح مهم کد و ردیف اعتباری دارد و هر ساله نیز مبلغی برای توسعه تخصیص داده می‌شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی