تیتر امروز

قاسمی فیض‌آبادی: پزشکیان برای وفاق ملی فیلترینگ و گشت ارشاد را جمع کند/ رودینی: بر روی نخبگان اهل سنت خط کشیدند
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

قاسمی فیض‌آبادی: پزشکیان برای وفاق ملی فیلترینگ و گشت ارشاد را جمع کند/ رودینی: بر روی نخبگان اهل سنت خط کشیدند

این بیستمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...
رئیس مرکز راهداری مدیریت راه‌های اداره کل راهداری حمل‌ونقل جاده‌ای کردستان خبرداد:

آغاز بارش برف در نیمه غربی کردستان/جاده‌های استان لغزنده است

رئیس مرکز راهداری مدیریت راه‌های اداره کل راهداری حمل‌ونقل جاده‌ای کردستان، گفت: در نیمه غربی استان کردستان بارش‌های شدید برف و کولاک گزارش‌شده که در برخی از مناطق تردد فقط با زنجیر چرخ صورت می‌گیرد.

کد خبر: ۴۸۱۷۶
۱۰:۱۱ - ۱۹ دی ۱۳۹۸

آغاز بارش برف در نیمه غربی کردستان/جاده‌های استان لغزنده است

دیدارنیوز ـ دانش زندی با اشاره به اینکه در حال حاضر شاهد بارش برف در شهرستان‌های سروآباد، مریوان، بانه و سقز هستیم، اظهار کرد: تردد در محور سروآباد - اورامان و محدوده گردنه ژالانه، عبور فقط با زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی امکان‌پذیر است.
 
وی افزود: بارش برف، کولاک بسیار شدید و کاهش دید در محور سقز – دیواندره گزارش‌شده که موجب لغزندگی در سطح جاده‌های کردستان شده است.
 
رئیس مرکز راهداری مدیریت راه‌های اداره کل راهداری حمل‌ونقل جاده‌ای کردستان، بیان کرد: در نیمه غربی استان کردستان بارش‌های شدید برف و کولاک گزارش‌شده که در برخی از مناطق تردد فقط با زنجیر چرخ صورت می‌گیرد، لذا به رانندگان توصیه می‌شود در صورت تردد در جاده از زنجیر چرخ و تجهیزات استفاده کنند.
 
زندی عنوان کرد: گروه‌های راهداری در محور‌ها حضور دارند و مشغول برف‌روبی، نمک‌پاشی، تیغ‌زنی و کمک‌رسانی به رانندگان در جاده‌ها هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: رعایت سرعت مطمئنه، سالم بودن تجهیزات زمستانی و برف‌روب خودروها، کنترل سیستم ایمنی خودرو، توجه کافی به جلو، روشن بودن چراغ جلو ماشین در هنگام حرکت، حفظ فاصله طولی با خودرو‌های دیگر ازجمله نکات ایمنی در عبور از جاده‌های کردستان است.
 
رئیس مرکز راهداری مدیریت راه‌های اداره کل راهداری حمل‌ونقل جاده‌ای کردستان، افزود: مردم استان از طریق سامانه و اپلیکیشن ۱۴۱ به‌صورت آنلاین می‌تواند از وضعیت جاده‌ها اطلاع به دست آورند و همچنین از تردد غیر ضرورت صرف‌نظر کنند.
 
زندی با اشاره به‌پیش بینی هواشناسی، یادآور شد: اوج بارش‌ها در محور‌های کردستان تا روز جمعه تداوم خواهد داشت لذا شاهد کاهش دید، بارش برف و کولاک خواهیم بود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی