تیتر امروز

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...

توضیحات رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد در خصوص یک خبر

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خبر اعلام تایید صلاحیت‌ها از سوی هیئت‌های اجرایی تایید نمی‌شود و کذب است.

کد خبر: ۴۴۸۹۰
۱۲:۰۶ - ۲۳ آذر ۱۳۹۸

توضیحات رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد در خصوص یک خبر

دیدارنیوز ـ احد جمالی افزود: خبر منتشر شده در خصوص تایید و رد صلاحیت داوطلبان مجلس یازدهم استان از سوی هیئت‌های اجرایی تایید نمی‌شود و کذب است.
 
وی اظهارکرد: کار کسانی که اقدام به انتشار این خبر کذب کرده اند، خلاف قانون بوده و تحت تعقیب قانونی قرار می‌گیرند.
 
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مردم اخبار موثق را از زبان رئیس ستاد انتخابات استان و رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان از طریق رسانه‌های رسمی پیگیری کنند، بیان کرد: زمان اعلام تایید صلاحیت داوطلبان مجلس یازدهم روز چهارشنبه، ۲۷ آذر ماه است.
 
گفتنی است: خبری مبنی بر تایید صلاحیت داوطلبان مجلس یازدهم از سوی برخی پایگاه‌های خبری استان و در فضای مجازی در حال انتشار است.
 
در خبر منتشر شده تعداد داوطلبان مجلس یازدهم استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۰۳ نفر اعلام شد در حالی که تعداد داوطلبان ثبت نامی این استان ۹۵ نفر است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی