تیتر امروز

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

پروژه فسفات چرام ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه نیاز دارد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساخت فسفات چرام ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه نیاز دارد.

کد خبر: ۴۴۴۹۹
۱۱:۱۶ - ۱۹ آذر ۱۳۹۸

پروژه فسفات چرام ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه نیاز دارد

دیدارنیوز ـ حسین کلانتری پیش از ظهر سه شنبه با اشاره به نشست با معاون وزیر و رئیس هیئت عامل ایمیدرو افزود: در این نشست مشکلات طرح‌های مختلف معدنی استان مطرح شد.
 
کلانتری با اشاره به وضعیت طرح کارخانه "آهک هیدراته" تصریح کرد: براساس قول مساعد مسئولان ایمیدرو این طرح تا هفته دولت سال آینده به بهره برداری می‌رسد.
 
وی حجم سرمایه گذاری این طرح را ۲۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: با بهره برداری از کارخانه آهک زمینه اشتغال بیش از ۱۰۰ نفر در استان فراهم می‌شود.
 
کلانتری به پروژه "فسفات چرام" اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به سنگین بودن پروژه معدن فسفات چرام در بحث تامین زیرساخت‌های این معدن، با همکاری ایمیدرو نسبت به تامین این زیرساخت‌ها از جمله آب، برق و گاز اقدام می‌شود.
 
کلانتری افزود: همچنین مکاتبات و رایزنی‌های لازم با سازمان انرژی اتمی در خصوص کسب مجوزات لازم برای معدن فسفات چرام انجام می‌شود.
 
استاندار با بیان اینکه از محل صندوق توسعه ملی نسبت به تامین تسهیلات ارزی این طرح اقدام می‌کنیم، گفت: این طرح در حال حاضر به ۱۰۰ میلیون دلار اعتبار نیاز دارد.
 
کلانتری حمایت از معادن کوچک مقیاس استان را یکی از اولویت‌های کاری خود در این حوزه عنوان کرد و بیان داشت: مسئولان ایمیدرو نیز قول مساعد خود را برای استخراج و حمایت از معادن "سلستین" استان اعلام کردند.
 
وی همچنین از قول ویژه ایمیدرو برای فراخوان جذب سرمایه گذار برای معادن "گچ" استان خبر داد.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی