تیتر امروز

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان
در کارگروه تعیین وزیر نیرو چه خبر است؛ گزارش دیدارنیوز را بخوانید

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان

یکی از کارگرو‌های پر حاشیه این روز‌های رئیس جمهور منتخب کارگروه انتخاب وزارت نیرو است. این گزارش به این موضوع می‌پردازد.
معدن و صنایع وابسته، لوکوموتیو پیشران اقتصاد کشور است/ایران و کشور‌های حوزه خلیج فارس نفرین شده نفت هستند
گفت‌وگوی دیدار با کارشناس حوزه معدن و صنایع وابسته

معدن و صنایع وابسته، لوکوموتیو پیشران اقتصاد کشور است/ایران و کشور‌های حوزه خلیج فارس نفرین شده نفت هستند

برنامه گفت‌وگوی اقتصادی دیدارنیوز، میزبان امیربیژن یثربی استاد پیشین دانشگاه، عضو سابق هیات پژوهشی دانشگاه اگزتر انگلستان در گروه ژئوتکنیک و مسئول تجاری‌سازی رشته صنایع و معادن پارک علم و فناوری...
مدیرعامل شرکت راه آهن:

اولین قطار "بستان آباد-مشهد" از شنبه آینده اعزام می‌شود

مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: پیش بینی کرده‌ایم که فروش بلیط بستان آباد-مشهد از امروز آغاز شود و اولین قطار بستان آباد-مشهد نیز از شنبه آینده اعزام می‌شود.

کد خبر: ۴۳۰۶۱
۱۱:۳۱ - ۰۶ آذر ۱۳۹۸

اولین قطار

دیدارنیوز ـ سعید رسولی در حاشیه مراسم افتتاحیه راه آهن میانه-بستان آباد در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: قبل از این پروژه، همدان، کرمانشاه، رشت و ارومیه به شبکه ریلی متصل شد و امروز مسیر جدید تهران- تبریز با فاصله زمانی چهار ساعت کم‌تر از مسیر قبلی افتتاح می‌شود.
 
وی افزود: در ادامه انجام عملیات بهسازی خط و باقی مانده کار‌ها زمان سیر قطار تبریز-تهران بیش از پنج ساعت کاهش خواهد یافت و این خدمتی برای مردم این منطقه است.
 
وی با اشاره به رسم حسنه در مراسم‌های افتتاح خطوط راه آهن قطار گفت: اولین خطار همیشه حامل خانواده معظم شهدا بوده و این خط نیز با حضور خانواده‌های شهدا افتتاح می‌شود.
 
رسولی بیان کرد: برای قطار اول، ۲۰۰ نفر ظرفیت پیش‌بینی کرده بودیم که تا الان حدود ۱۶۰ نفر از خانواده شهدا سوار بر قطار هستند و به مشهد مقدس سفر می‌کنند.
 
وی اظهار کرد: در هفته سه قطار در این مسیر تردد خواهد داشت و برای این مسیر یک قطار شش تخته بازسازی شده که اولین سیرش را به مشهد خواهد داشت.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی