تیتر امروز

قاسمی فیض‌آبادی: پزشکیان برای وفاق ملی فیلترینگ و گشت ارشاد را جمع کند/ رودینی: بر روی نخبگان اهل سنت خط کشیدند
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

قاسمی فیض‌آبادی: پزشکیان برای وفاق ملی فیلترینگ و گشت ارشاد را جمع کند/ رودینی: بر روی نخبگان اهل سنت خط کشیدند

این بیستمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد روز چهارشنبه، ۲۹ آبان ماه با حضور مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استان برگزار شد.

کد خبر: ۴۲۳۵۶
۱۵:۰۹ - ۲۹ آبان ۱۳۹۸

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

دیدارنیوز ـ دکتر فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی وظیفه دارد زمینه ساز رشد فرهیختگی و جامعه پذیری با ابزار‌های فرهنگ، هنر و رسانه باشد.
 
احد جمالی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: در صورتی که توجه به مسایل فرهنگی، خیلی از مشکلات حل خواهد شد.
 
وی افزود: در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت کریمه همکاری لازم را در چارچوب قانونی خواهیم داشت.
 
جمالی تصریح کرد: ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوب فرهنگی و هنری در این استان وجود دارد که امیدواریم مدیرکل جدید از این ظرفیت‌ها استفاده کند.
 
همچنین رضا دهبانی پور، مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: فرهنگ ریشه توسعه سایر بخش‌های جامعه و کشور است. با وجود صحبت‌ها و شعار‌هایی که می‌دهیم هنوز فرهنگ اولویت ما نیست.
 
وی اظهارکرد: سرانه فرهنگی حق همه مردم است که برای اولین بار در استان جهت ایجاد عدالت، نشاط اجتماعی و کشف استعدادها، برنامه‌های فرهنگی را در مناطق دور افتاده و محروم استان برگزار کرده ایم.
 
محمد علی پیرسبزی، مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: توازن و ترازوی فرهنگ و هنر در پویایی اندیشه تلاش و همت بلند آرمان خواهانی است که زیبا می‌نگرند، زیبا می‌اندیشند و زیبا می‌نگارند.
 
وی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالا و خوبی دارد که می‌توانیم برای معرفی استان بهره ببریم و در سطح ملی بدرخشند.
 
پیرسبزی بیان کرد: امیدوارم که اصحاب رسانه و اهالی فرهنگ و هنر را همیشه در کنار خودم ببینم و شاهد موفقیت‌های این قشر باشیم.
 
گفتنی است: با حضور معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری و سایر مسئولان استانی آیین تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد که در این مراسم از زحمات رضا دهبانی‌پور مدیرکل سابق تجلیل و محمدعلی پیرسبزی با حکم وزیر ارشاد، مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد شد. همچنین در این مراسم از زحمات چند ماهه امان‌الله نجفی به عنوان سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تجلیل شد.
 
لازم به ذکر است که در این مراسم از پوستر سی و یکمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی