تیتر امروز

قاسمی فیض‌آبادی: پزشکیان برای وفاق ملی فیلترینگ و گشت ارشاد را جمع کند/ رودینی: بر روی نخبگان اهل سنت خط کشیدند
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

قاسمی فیض‌آبادی: پزشکیان برای وفاق ملی فیلترینگ و گشت ارشاد را جمع کند/ رودینی: بر روی نخبگان اهل سنت خط کشیدند

این بیستمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...

توزیع ۸ تن سیب درختی در موکب شهدای مدافع حرم

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هشت تن سیب درختی اهدایی توسط خیرین استان کهگیلویه و بویراحمد در موکب شهدای مدافع حرم این استان در مرز شلمچه در حال توزیع بین زائرین اربعین حسینی است.

کد خبر: ۳۹۰۲۶
۱۳:۲۹ - ۲۸ مهر ۱۳۹۸

توزیع ۸ تن سیب درختی در موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه

دیدارنیوز ـ به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام قاسم مومنی شاد افزود: هشت تن سیب اهدایی استان کهگیلویه و بویراحمد که از محل مشارکت‌های مردمی تهیه شده است در موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه بصورت شبانه روزی در حال توزیع بین زائرین اربعین حسینی است.
 
وی اظهارکرد: از تاریخ نوزده مهرماه در این موکب در حال خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی می‌باشیم و این خدمت تا یک هفته بعد از اربعین حسینی ادامه دارد.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امام حسن عسکری (ع) در حدیثی علامت‎های «مؤمن» را پنج چیز شمرده است: ۵۱ رکعت نماز، زیارت اربعین، انگشتر کردن در دست راست، پیشانی بر خاک نهادن و «بسم الله» را در نماز، آشکارا گفتن.
 
مومنی شاد بیان کرد: ائمه هدی (ع) بار‌ها در روایات خود، پیاده روی به سمت حرم امام حسین (ع) را توصیه کرده اند و برای هر قدمش اجر و مغفرت ویژه‌ای در نظر گرفته اند.
 
توزیع روزانه ۱۰۰۰ پرس غذا در موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه
همچنین حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: روزانه هزار پرس غذا در سه وعده غذایی صبحانه، نهار و شام در موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه بین زائرین اربعین حسینی توزیع می‌گردد.
 
وی افزود: روزانه هزار پرس غذا در سه وعده غذایی صبحانه، نهار و شام در موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه بین زائرین اربعین حسینی توزیع می‌گردد.
 
جنتی پور اظهارکرد: اقلام فرهنگی از جمله چفیه، پیشانی بند، کوله پشتی در بین زائرین اربعین حسینی توزیع می‌شود. نماز‌های روزانه بصورت جماعت برگزار و بعد از هر نماز، بیان احکام توسط مبلغ مستقر در موکب صورت می‌پذیرد.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: چهارده نفر از خدام بقاع متبرکه استان بصورت تبرعی در موکب مستقر و در حال خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی هستند.
 
جنتی پور بیان کرد: موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه بصورت شبانه روزی فعال بوده و چای، آب، خرما و سیب بصورت شبانه‌روزی بین زائرین توزیع می‌شود.
 
وی عنوان کرد: موکب شهدای مدافع حرم دارای دو ساختمان بزرگ و مجزا جهت اسکان زائرین است و امکانات بهداشتی مثل سرویس‌های بهداشتی و حمام برای استفاده زائرین آماده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی