تیتر امروز

خسرو طالب‌زاده: وفاق ملی باید ترجمه شود/ گشت ارشاد یک مسئله شکست خورده است/ یکی شدن قالیباف با پزشکیان وفاق جناح‌هاست
تاثیرات متقابل فرهنگ و سیاست در گفت‌وگو با یک پژوهشگر فرهنگی

خسرو طالب‌زاده: وفاق ملی باید ترجمه شود/ گشت ارشاد یک مسئله شکست خورده است/ یکی شدن قالیباف با پزشکیان وفاق جناح‌هاست

با خسرو طالب‌زاده از مدیران فرهنگی سابق و پژوهشگر فرهنگی درباره تاثیرات متقابلی که فرهنگ و سیاست نسبت به هم دارند گفت‌وگو کردیم.
اگر اقتصاد ما بسته باشد نمی‌توانیم اقتصادمان را بهبود ببخشیم، فقط به وضعیت شعب ابی طالب می‌رویم/ پاسخگو بودن یعنی بتوان مقام مسئول را مورد سوال قرار داد یا وادار به استعفا کرد
در پانزدهمین برنامه دیدار اندیشه، با محمدرضا یوسفی اقتصاددان، استاد دانشگاه و حوزه مطرح شد

اگر اقتصاد ما بسته باشد نمی‌توانیم اقتصادمان را بهبود ببخشیم، فقط به وضعیت شعب ابی طالب می‌رویم/ پاسخگو بودن یعنی بتوان مقام مسئول را مورد سوال قرار داد یا وادار به استعفا کرد

در پانزدهمین برنامه دیدار اندیشه با دکتر محمد رضا یوسفی اقتصاددان، استاد دانشگاه و در ادامه بخش دوم گفت‌وگو درباره "الزامات سیاسی برای انجام وعده‌ها و اصلاحات اقتصادی دولت را پی گرفتیم.
خوب است که کلنگ از آسمان افتاد و نشکست
افاضات اضافه

خوب است که کلنگ از آسمان افتاد و نشکست

عوام‌الملک این هفته در نامه خود به حضرت مسعود، هیچ‌چیزی را از قلم نینداخته و از بازی استقلالی‌ها زیر بارش بطری تا ماجرای پاول و کلنگ بوشهری را یادآوری کرده است.

اردبیل و توسعه صنعت گردشگری ایران

معاون بهره برداری و توسعه خدمات شرکت توسعه گردشگری ایران گفت: به دنبال استفاده حداکثری از ظرفیت استان اردبیل در صنعت گردشگری هستیم.

کد خبر: ۳۷۳۸۲
۰۹:۴۳ - ۱۳ مهر ۱۳۹۸

استفاده از ظرفیت اردبیل در توسعه صنعت گردشگری ایران

دیدارنیوز ـ شهرام شریف‌النسب در سفر به اردبیل و در نشست با مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری این اسان اظهار کرد: شرکت توسعه گردشگری ایران همواره تلاش کرده است تا با استفاده از ظرفیت بالا و جایگاه مناسب استان اردبیل در امر گردشگری، بهره‌برداری حداکثری را در این استان داشته باشد.
 
وی خاطرنشان کرد: توسعه گردشگری در استان در سایه توجه به توانمندی‌های نیروی انسانی محقق می‌شود که ما این عنصر اصلی را در استان اردبیل سراغ داریم و بی‌شک در سال‌های آینده اردبیل به یکی از نقاط اتکای گردشگری در اردبیل تبدیل خواهد شد.
 
معاون بهره‌برداری و توسعه خدمات شرکت توسعه گردشگری ایران داشتن توانمندی، تخصص و فکر سازنده را در گسترش فضا‌های گردشگری و توریسم بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: توسعه گردشگری در مناطقی مانند اردبیل مستلزم توجه به زیرساخت‌ها و همچنین راه‌اندازی مراکز اقامتی استاندارد و تفریحی متنوع است که بدون توجه به این زیربنا‌ها نمی‌توان به ماندگاری گردشگران و تقویت حضور آن‌ها امیدوار بود.
 
شریف‌النسب همکاری‌های منسجم و نزدیک مجموعه مدیریتی اردبیل با مجموعه شرکت توسعه گردشگری ایران را در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه گردشگری و جذب توریست ستودنی دانست و بیان کرد: درراستای توسعه گردشگری استان اردبیل قدم‌های مهمی را برداشته‌ایم که امیدواریم در ماه‌های آینده به صورت چشم گیری این اقدامات دیده شود.
 
معاون بهره‌برداری و توسعه خدمات شرکت توسعه گردشگری ایران با اشاره به اهمیت حوزه گردشگری گفت: کار در حوزه گردشگری یک کار تیمی است و انتظار می‌رود همه مردم کشورمان شرکت توسعه گردشگری را به عنوان یک شرکت مادر تخصصی در زمینه جذب توریست و گسترش گردشگری یاری کنند.
 
شریف‌النسب یادآور شد: امیدواریم بتوانیم به جایگاهی برسیم که با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، صنعت گردشگری را در کشور جایگزین صنعت نفت کرده و بهره‌مندی لازم را از این صنعت داشته باشیم.
 
وی با اشاره به وضعیت شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل نیز افزود: شرکت استانی در دوره جدید مدیریت برنامه‌های گسترده‌ای دارد که در مرحله اجرا قرار دارند و امیدوارم با اجرای این برنامه‌ها شرکت استانی وضعیت مناسب و رو به بهبودی پیدا کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی