تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
معاون وزارت روشنفکری اقلیم کردستان عراق:

کتاب مرز‌ها را می‌شکافد

معاون وزارت روشنفکری اقلیم کردستان عراق گفت: کتاب مسائل مختلف را بە اشتراک می‌گذارد و مرز‌ها را می‌شکافد و اختلافات را حل و فصل می‌کند و این مهم برای وزارت روشنبیری بسیار حائز اهمیت است.

کد خبر: ۳۷۳۰۲
۱۱:۴۸ - ۱۱ مهر ۱۳۹۸

کتاب مرز‌ها را می‌شکافد

دیدارنیوز ـ سالار عثمان، معاونت وزارت روشنفکری اقلیم کردستان ضمن عرض خوشامد گویی مسئولان و نویسندە‌ها و هنرمندان و خبرنگاران استان کردستان گفت: همەی خاک کردستان برای اقلیم کردستان حائز اهمیت است و در صدد ارتباط با دیگر مناطق کردستان هستیم.
 
سالار عثمان عنوان کرد: نکتەای کە حائز اهمیت است این است کە ما همواره با هم در ارتباط باشیم؛ برای برقراری صلح و آشتی و پایان دادن بە جنگ و آشوب نیازمند برقراری ارتباط با هم هستیم کە برای این مهم هموارە باید در پی ارتباط با هم باشیم.
 
 وی افزود: نکتەی حائز اهمیت دیگر در بحث فرهنگ کتاب است، این نمایشگاە مسئلەای فرهنگی است، و در دنیای پر طرفدار فرهنگ کتاب، بحث بسیار مهمی است. کتاب مسائل مختلف را بە اشتراک می‌گذارد و مرز‌ها را می‌شکافد و اختلافات را حل و فصل می‌کند و این مهم برای وزارت روشنفکری بسیار حائز اهمیت است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی