تیتر امروز

قاسمی فیض‌آبادی: پزشکیان برای وفاق ملی فیلترینگ و گشت ارشاد را جمع کند/ رودینی: بر روی نخبگان اهل سنت خط کشیدند
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

قاسمی فیض‌آبادی: پزشکیان برای وفاق ملی فیلترینگ و گشت ارشاد را جمع کند/ رودینی: بر روی نخبگان اهل سنت خط کشیدند

این بیستمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
علی بختیار: ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم/ قطعی برق امروز نتیجه بی‌توجهی مجلس یازدهم است
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم/ قطعی برق امروز نتیجه بی‌توجهی مجلس یازدهم است

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...
طی ۶ ماهه امسال صورت گرفت؛

توقیف ۲۵۰ دستگاه خودروی شوتی در محور‌های ارتباطی کهگیلویه بویراحمد

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه بویراحمد از توقیف ۲۵۰ دستگاه خودروی شوتی در محور‌های ارتباطی استان طی ۶ ماهه امسال خبر داد.

کد خبر: ۳۷۱۶۶
۱۱:۱۳ - ۱۰ مهر ۱۳۹۸

توقیف ۲۵۰ دستگاه خودروی شوتی در محور‌های ارتباطی کهگیلویه بویراحمد

دیدارنیوز ـ سردار مهدی انصاری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خودرو‌های شوتی خط قرمز پلیس هستند، گفت: در ۶ ماهه امسال ۲۵۰خودروی شوتی را در جاده‌های ارتباطی استان توقیف کرده‌ایم.
 
وی در خصوص کشته شدن تعداد زیادی از مردم در تصادفات جاده‌ای در جاده‌های استان افزود: متاسفانه به دلیل رعایت نکردن مقررات راهنمایی و رانندگی و مناسب نبودن جاده تصادفاتی در سطح استان رخ می‌دهد که منجر به فوت همشهریان و هموطنان می‌شود.
 
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه بویراحمد بیان کرد: ۹۳ نقطه حادثه خیز در استان کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده است که با پیگیری‌های پلیس این تعداد اصلاح و به ۶۷ نقطه رسیده است.
 
سردار انصاری تصریح کرد: در ۶ ماهه سال جاری تعداد ۶۰ باغ تفریحی به دلیل رعایت نکردن قانون پلمپ شده اند و پس از اخذ تعهدات توسط مدیران این باغ‌ها با هماهنگی مراجع قضایی ۲۱ مورد فک‌پلمب شدند.
 
وی ادامه داد: هفته ناجا از روز پنجشنبه ۱۱مهرماه ۹۸ آغاز می‌شود و شعار نخستین روز این هفته "پلیس، بصیرت، ولایتمداری، ایثار و شهادت طلبی نامگذاری" شده است و در این روز از ساعت ۱۱صبح با همکاران، مسئولان استان، خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و آحاد مردم در گلزار شهدای شهر یاسوج حاضر خواهیم شد و قبور شهدای والا مقام را عطرافشانی می‌کنیم.
 
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه بویراحمد بیان کرد: همایش پیاده روی همکاران نیروی انتظامی، دیدار با آیت الله ملک حسینی نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، دیدار فرماندهان شهرستان‌های استان با ائمه جمعه از دیگر برنامه‌های این روز است.
 
سردار انصاری عنوان کرد: ۱۲ مهرماه و دومین روز هفته نیروی انتظامی با شعار "پلیس، جامعه ایرانی، ارزشمداری، رافت و مهربانی" آغاز می‌شود و در این روز همایش پیاده روی خانواده معظم شهدای همکار را تا آبشار یاسوج خواهیم داشت و آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی در شهرک ترافیک، حضور کارکنان و فرماندهان نیروی انتظامی در نماز جمعه سراسر استان به صورت دسته جمعی، ایراد سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه توسط فرمانده نیروی انتظامی استان و فرماندهان شهرستان ها، برپایی نمایشگاه فضای مجازی و راه اندازی ایستگاه تست فشار و قند خون از جمله برنامه‌های این روز خواهد بود.
 
وی اظهارکرد: ۱۳ مهرماه سومین روز هفته ناجا با شعار"پلیس، رفتار حکیمانه، خدمتگزاری و امانتداری" نامگذاری شده و در این روز مراسم صبحگاه مشترک با حضور نیرو‌های مسلح، سپاه، تیپ ۴۸ فتح، شورای تامین، شورای اداری، خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران برگزار می‌شود و از خیرین امنیت ساز و کارکنان ساعی ناجای استان تجلیل خواهد شد.
 
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه بویراحمد تصریح کرد: بازدید کارکنان نیروی انتظامی استان از موزه یاسوج در خیابان گلستان ۴، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران از دیگر برنامه‌های این روز است.
 
انصاری خاطرنشان کرد: ۱۴ مهرماه و چهارمین روز هفته ناجا با شعار” پلیس، قانونگرایی، مسئولیت پذیری و انضباط پذیری" نامگذاری شده و نشست با معتمدین، ریش سفیدان و آبرومندان حوزه استحفاضی استان و برگزاری نشست با اساتید دانشگاه‌ها به منظور استفاده از ظرفیت آن‌ها در پیشگیری از جرایم انجام خواهد شد.
 
وی ادامه داد: ۱۵ مهرماه پنجمین روز هفته ناجا با شعار"پلیس، دانش بنیانی، حرفه‌ای گرایی و روز آمدی" نامگذاری شده و در این روز برنامه‌هایی همچون ملاقات مردمی از طریق سامانه ۱۹۷ در استان و شهرستان‌ها و تجلیل از افسران و نگهبانان ساعی را خواهیم داشت.
 
وی افزود: ۱۶مهرماه ششمین روز هفته ناجا با شعار"پلیس، آموزش همگانی، پیشگیری اجتماعی و آرامش عمومی" نامگذاری شده و برگزاری همایش نمونه‌های ترافیکی با همیاران پلیس با حضور پلیس راهنمایی و رانندگی، بازدید دانش آموزان از پلیس ۱۱۰ و پایش مانیتورینگ، دیدار و سرکشی از خانواده همکاران گرفتار در زندان انجام می‌شود.
 
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه بویراحمد گفت: ۱۷ مهرماه هفتمین روز هفته ناجا با شعار" پلیس، مرزبانی، امنیت پایدار، اقتدار مرزی" نامگذاری شده و در این روز امحای مواد مخدر غیر دارویی در پارک ساحلی شهر یاسوج و همچنین ارتباط مستقیم با کادر وظیفه در حوزه کاری و شخصی، مانور موتورسیکلت سواران قانون‌مند، حضور روسای پلیس تخصصی در مساجد برای دیدار با دانش آموزان و ملاقات از همکاران بیمار و بستری در بیمارستان‌ها را خواهیم داشت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی