تیتر امروز

مسعود جان! هر وقت نشستی، پیامک بده
افاضات اضافه

مسعود جان! هر وقت نشستی، پیامک بده

عوام‌الملک در نامه جدید خود به مسعود، رییس بی‌صدای خواص‌الدوله، به پیام یک ناشناس زیر نامه قبلی خود اشاره کرده و نوشته است: لطفا هر وقت سر جایت نشستی اگر زحمتی نبود در حد یک پیامک یک کلمه‌ای...
قاسمی فیض‌آبادی: پزشکیان برای وفاق ملی فیلترینگ و گشت ارشاد را جمع کند/ رودینی: بر روی نخبگان اهل سنت خط کشیدند
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

قاسمی فیض‌آبادی: پزشکیان برای وفاق ملی فیلترینگ و گشت ارشاد را جمع کند/ رودینی: بر روی نخبگان اهل سنت خط کشیدند

این بیستمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
علی بختیار: ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم/ قطعی برق امروز نتیجه بی‌توجهی مجلس یازدهم است
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم/ قطعی برق امروز نتیجه بی‌توجهی مجلس یازدهم است

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...
طی ۶ ماهه امسال صورت گرفت؛

توقیف ۲۵۰ دستگاه خودروی شوتی در محور‌های ارتباطی کهگیلویه بویراحمد

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه بویراحمد از توقیف ۲۵۰ دستگاه خودروی شوتی در محور‌های ارتباطی استان طی ۶ ماهه امسال خبر داد.

کد خبر: ۳۷۱۶۶
۱۱:۱۳ - ۱۰ مهر ۱۳۹۸

توقیف ۲۵۰ دستگاه خودروی شوتی در محور‌های ارتباطی کهگیلویه بویراحمد

دیدارنیوز ـ سردار مهدی انصاری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خودرو‌های شوتی خط قرمز پلیس هستند، گفت: در ۶ ماهه امسال ۲۵۰خودروی شوتی را در جاده‌های ارتباطی استان توقیف کرده‌ایم.
 
وی در خصوص کشته شدن تعداد زیادی از مردم در تصادفات جاده‌ای در جاده‌های استان افزود: متاسفانه به دلیل رعایت نکردن مقررات راهنمایی و رانندگی و مناسب نبودن جاده تصادفاتی در سطح استان رخ می‌دهد که منجر به فوت همشهریان و هموطنان می‌شود.
 
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه بویراحمد بیان کرد: ۹۳ نقطه حادثه خیز در استان کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده است که با پیگیری‌های پلیس این تعداد اصلاح و به ۶۷ نقطه رسیده است.
 
سردار انصاری تصریح کرد: در ۶ ماهه سال جاری تعداد ۶۰ باغ تفریحی به دلیل رعایت نکردن قانون پلمپ شده اند و پس از اخذ تعهدات توسط مدیران این باغ‌ها با هماهنگی مراجع قضایی ۲۱ مورد فک‌پلمب شدند.
 
وی ادامه داد: هفته ناجا از روز پنجشنبه ۱۱مهرماه ۹۸ آغاز می‌شود و شعار نخستین روز این هفته "پلیس، بصیرت، ولایتمداری، ایثار و شهادت طلبی نامگذاری" شده است و در این روز از ساعت ۱۱صبح با همکاران، مسئولان استان، خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و آحاد مردم در گلزار شهدای شهر یاسوج حاضر خواهیم شد و قبور شهدای والا مقام را عطرافشانی می‌کنیم.
 
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه بویراحمد بیان کرد: همایش پیاده روی همکاران نیروی انتظامی، دیدار با آیت الله ملک حسینی نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، دیدار فرماندهان شهرستان‌های استان با ائمه جمعه از دیگر برنامه‌های این روز است.
 
سردار انصاری عنوان کرد: ۱۲ مهرماه و دومین روز هفته نیروی انتظامی با شعار "پلیس، جامعه ایرانی، ارزشمداری، رافت و مهربانی" آغاز می‌شود و در این روز همایش پیاده روی خانواده معظم شهدای همکار را تا آبشار یاسوج خواهیم داشت و آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی در شهرک ترافیک، حضور کارکنان و فرماندهان نیروی انتظامی در نماز جمعه سراسر استان به صورت دسته جمعی، ایراد سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه توسط فرمانده نیروی انتظامی استان و فرماندهان شهرستان ها، برپایی نمایشگاه فضای مجازی و راه اندازی ایستگاه تست فشار و قند خون از جمله برنامه‌های این روز خواهد بود.
 
وی اظهارکرد: ۱۳ مهرماه سومین روز هفته ناجا با شعار"پلیس، رفتار حکیمانه، خدمتگزاری و امانتداری" نامگذاری شده و در این روز مراسم صبحگاه مشترک با حضور نیرو‌های مسلح، سپاه، تیپ ۴۸ فتح، شورای تامین، شورای اداری، خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران برگزار می‌شود و از خیرین امنیت ساز و کارکنان ساعی ناجای استان تجلیل خواهد شد.
 
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه بویراحمد تصریح کرد: بازدید کارکنان نیروی انتظامی استان از موزه یاسوج در خیابان گلستان ۴، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران از دیگر برنامه‌های این روز است.
 
انصاری خاطرنشان کرد: ۱۴ مهرماه و چهارمین روز هفته ناجا با شعار” پلیس، قانونگرایی، مسئولیت پذیری و انضباط پذیری" نامگذاری شده و نشست با معتمدین، ریش سفیدان و آبرومندان حوزه استحفاضی استان و برگزاری نشست با اساتید دانشگاه‌ها به منظور استفاده از ظرفیت آن‌ها در پیشگیری از جرایم انجام خواهد شد.
 
وی ادامه داد: ۱۵ مهرماه پنجمین روز هفته ناجا با شعار"پلیس، دانش بنیانی، حرفه‌ای گرایی و روز آمدی" نامگذاری شده و در این روز برنامه‌هایی همچون ملاقات مردمی از طریق سامانه ۱۹۷ در استان و شهرستان‌ها و تجلیل از افسران و نگهبانان ساعی را خواهیم داشت.
 
وی افزود: ۱۶مهرماه ششمین روز هفته ناجا با شعار"پلیس، آموزش همگانی، پیشگیری اجتماعی و آرامش عمومی" نامگذاری شده و برگزاری همایش نمونه‌های ترافیکی با همیاران پلیس با حضور پلیس راهنمایی و رانندگی، بازدید دانش آموزان از پلیس ۱۱۰ و پایش مانیتورینگ، دیدار و سرکشی از خانواده همکاران گرفتار در زندان انجام می‌شود.
 
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه بویراحمد گفت: ۱۷ مهرماه هفتمین روز هفته ناجا با شعار" پلیس، مرزبانی، امنیت پایدار، اقتدار مرزی" نامگذاری شده و در این روز امحای مواد مخدر غیر دارویی در پارک ساحلی شهر یاسوج و همچنین ارتباط مستقیم با کادر وظیفه در حوزه کاری و شخصی، مانور موتورسیکلت سواران قانون‌مند، حضور روسای پلیس تخصصی در مساجد برای دیدار با دانش آموزان و ملاقات از همکاران بیمار و بستری در بیمارستان‌ها را خواهیم داشت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی