تیتر امروز

مسعود جان! هر وقت نشستی، پیامک بده
افاضات اضافه

مسعود جان! هر وقت نشستی، پیامک بده

عوام‌الملک در نامه جدید خود به مسعود، رییس بی‌صدای خواص‌الدوله، به پیام یک ناشناس زیر نامه قبلی خود اشاره کرده و نوشته است: لطفا هر وقت سر جایت نشستی اگر زحمتی نبود در حد یک پیامک یک کلمه‌ای...
قاسمی فیض‌آبادی: پزشکیان برای وفاق ملی فیلترینگ و گشت ارشاد را جمع کند/ رودینی: بر روی نخبگان اهل سنت خط کشیدند
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

قاسمی فیض‌آبادی: پزشکیان برای وفاق ملی فیلترینگ و گشت ارشاد را جمع کند/ رودینی: بر روی نخبگان اهل سنت خط کشیدند

این بیستمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
علی بختیار: ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم/ قطعی برق امروز نتیجه بی‌توجهی مجلس یازدهم است
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم/ قطعی برق امروز نتیجه بی‌توجهی مجلس یازدهم است

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...
در دیدار استاندار با آذری جهرمی بررسی شد؛

مشکلات حوزه ارتباطات در کهگیلویه و بویراحمد

حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیرامون مسائل و مشکلات استان دیدار و گفتگو کرد.

کد خبر: ۳۷۱۱۷
۱۶:۰۱ - ۰۹ مهر ۱۳۹۸

مشکلات حوزه ارتباطات در کهگیلویه و بویراحمد

دیدارنیوز ـ به نقل از روابط عمومی استانداری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار خواستار رفع مشکل پوشش ارتباطی تلفن همراه در ۸۹ روستا و ۸۵ منطقه عشایری استان شد.
 
کلانتری همچنین بر ایجاد و راه اندازی مرکز توسعه کسب و کار‌های دیجیتال در استان برای معرفی و استقرار سرمایه گذار و تجهیز پارک علم و فناوری استان تاکید کرد.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات ارتباطی بیش از ۱۷۰ روستای استان، عنوان کرد: انتظار می‌رود در این زمینه اقدامات لازم از سوی وزارت ارتباطات انجام شود.
 
نماینده ارشد اجرای دولت در استان در ادامه خواستار حمایت از طرح‌های کاربردی دانشگاه یاسوج در راستای هوشمند سازی با استفاده از اینترنت اشیاء و بلاک چین در حوزه‌های مختلف محیط زیست، انرژی، گردشگری، کشاورزی، رای گیری الکترونیک و توسعه زیرساخت‌های تلفن ثابت در استان شد.
 
آذری جهرمی نیز در این دیدار به ارتقاء ارتباط ۳۳ روستای استان کهگیلویه و بویراحمد به نسل سوم و چهارم تلفن همراه اشاره کرد و افزود: احداث ۳۳ ایستگاه تلفن همراه با اعتبارات وزارت ارتباطات از سوی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل برای زیر پوشش قرار دادن ۱۱۸ روستای این استان اکنون در دست اجراست.
 
وی به ارتقاء ارتباطات ۸۲ روستا به نسل‌های سوم و چهارم و در دست اجرابودن ۴۸ روستا از سوی اپراتور همراه اول با اعتبارات دولتی وزارت ارتباطات اشاره کرد و افزود: اجرای ۱۱۹ کیلومتر فیبرنوری روستایی و بین شهری به پیمانکار در استان ابلاغ شد.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به بررسی پوشش ارتباطات در جاده‌های استان، گفت: دستور پیگیری‌های لازم در این زمینه صادر شده است. در برنامه ریزی‌ها نگاه ویژه‌ای نسبت به استان کهگیلویه و بویراحمد خواهیم داشت.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش از همکاری‌ها و هماهنگی‌های انجام شده از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در راستای توسعه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و درخواست صدور دستورات مربوطه در این زمینه قدردانی کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی