تیتر امروز

قاسمی فیض‌آبادی: پزشکیان برای وفاق ملی فیلترینگ و گشت ارشاد را جمع کند/ رودینی: بر روی نخبگان اهل سنت خط کشیدند
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

قاسمی فیض‌آبادی: پزشکیان برای وفاق ملی فیلترینگ و گشت ارشاد را جمع کند/ رودینی: بر روی نخبگان اهل سنت خط کشیدند

این بیستمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
علی بختیار: ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم/ قطعی برق امروز نتیجه بی‌توجهی مجلس یازدهم است
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم/ قطعی برق امروز نتیجه بی‌توجهی مجلس یازدهم است

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...

برخورداری همه شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد از طرح "یارانه دستمزد"

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی قول مساعد دادند که سهم تسهیلات استان در حوزه روستایی، عشایری و مشاغل خانگی افزایش یابد.

کد خبر: ۳۷۰۸۳
۱۳:۵۰ - ۰۹ مهر ۱۳۹۸

برخورداری همه شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد از طرح

دیدارنیوز ـ به نقل از روابط عمومی استانداری حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیرامون مسائل و مشکلات استان در حوزه اشتغال و تعاونی‌ها دیدار و گفتگو کرد.
 
وی در این دیدار خواستار افزایش سهم تسهیلات بانکی برای ایجاد اشتغال در استان شد و افزود: انتظار می‌رود در این زمینه به کهگیلویه و بویراحمد توجه ویژه‌ای شود.
 
کلانتری با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد در حوزه صنعت استان نوپایی است، عنوان کرد: با توجه به فرصت‌های اقتصادی و صنعتی موجود در استان این میزان بیکاری زیبنده مردم این استان نیست.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با حمایت وزارت کار زیرساخت‌های اشتغال در مناطق روستایی استان ایجاد شود و به تبع آن زمینه شکوفایی این مناطق فراهم و از مهاجرت‌ها به مناطق شهری جلوگیری خواهد شد.
 
کلانتری با اشاره به نقش تعاونی‌ها در بهبود فضای کسب و کار، تصریح کرد: تعاونی‌های استان نیازمند حمایت مالی دولت هستند.
 
وی با ارائه گزارشی از وضعیت اشتغال و تعاونی‌ها در استان، ادامه داد: باتوجه به پیشنهادات ارائه شده خواستار کمک این وزارت خانه برای حل مشکلات استان در حوزه تعاونی‌ها و به ویژه اشتغال روستایی هستیم.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در صورت نهادینه شدن فرهنگ تعاون مشکل بیکاری برطرف می‌شود، عنوان کرد: با تخصیص اعتبار به مشاغل خانگی و افزایش سهم تسهیلات روستایی و عشایری می‌توان زمینه رونق تعاونی‌ها در استان را مهیا کرد.
 
همچنین محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این دیدار گفت: ما نگاه خاصی به استان کهگیلویه و بویراحمد داریم.
 
وی در خصوص پیشنهادات ارائه شده و بیان مشکلات استان، افزود: دستورات لازم برای واگذاری وسیله نقلیه به اداره کل استان، افزایش سهم مشاغل خانگی، تسهیلات روستایی و عشایری و تخصیص اعتبار برای پروژه‌های ورزشی اداره کل استان صادر می‌شود.
 
گفتنی است که در ابتدای این نشست مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی گزارشی از وضعیت استان نیز ارائه داد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی