تیتر امروز

مسعود جان! هر وقت نشستی، پیامک بده
افاضات اضافه

مسعود جان! هر وقت نشستی، پیامک بده

عوام‌الملک در نامه جدید خود به مسعود، رییس بی‌صدای خواص‌الدوله، به پیام یک ناشناس زیر نامه قبلی خود اشاره کرده و نوشته است: لطفا هر وقت سر جایت نشستی اگر زحمتی نبود در حد یک پیامک یک کلمه‌ای...
قاسمی فیض‌آبادی: پزشکیان برای وفاق ملی فیلترینگ و گشت ارشاد را جمع کند/ رودینی: بر روی نخبگان اهل سنت خط کشیدند
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

قاسمی فیض‌آبادی: پزشکیان برای وفاق ملی فیلترینگ و گشت ارشاد را جمع کند/ رودینی: بر روی نخبگان اهل سنت خط کشیدند

این بیستمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
علی بختیار: ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم/ قطعی برق امروز نتیجه بی‌توجهی مجلس یازدهم است
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم/ قطعی برق امروز نتیجه بی‌توجهی مجلس یازدهم است

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...

برخورداری همه شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد از طرح "یارانه دستمزد"

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی قول مساعد دادند که سهم تسهیلات استان در حوزه روستایی، عشایری و مشاغل خانگی افزایش یابد.

کد خبر: ۳۷۰۸۳
۱۳:۵۰ - ۰۹ مهر ۱۳۹۸

برخورداری همه شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد از طرح

دیدارنیوز ـ به نقل از روابط عمومی استانداری حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیرامون مسائل و مشکلات استان در حوزه اشتغال و تعاونی‌ها دیدار و گفتگو کرد.
 
وی در این دیدار خواستار افزایش سهم تسهیلات بانکی برای ایجاد اشتغال در استان شد و افزود: انتظار می‌رود در این زمینه به کهگیلویه و بویراحمد توجه ویژه‌ای شود.
 
کلانتری با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد در حوزه صنعت استان نوپایی است، عنوان کرد: با توجه به فرصت‌های اقتصادی و صنعتی موجود در استان این میزان بیکاری زیبنده مردم این استان نیست.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با حمایت وزارت کار زیرساخت‌های اشتغال در مناطق روستایی استان ایجاد شود و به تبع آن زمینه شکوفایی این مناطق فراهم و از مهاجرت‌ها به مناطق شهری جلوگیری خواهد شد.
 
کلانتری با اشاره به نقش تعاونی‌ها در بهبود فضای کسب و کار، تصریح کرد: تعاونی‌های استان نیازمند حمایت مالی دولت هستند.
 
وی با ارائه گزارشی از وضعیت اشتغال و تعاونی‌ها در استان، ادامه داد: باتوجه به پیشنهادات ارائه شده خواستار کمک این وزارت خانه برای حل مشکلات استان در حوزه تعاونی‌ها و به ویژه اشتغال روستایی هستیم.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در صورت نهادینه شدن فرهنگ تعاون مشکل بیکاری برطرف می‌شود، عنوان کرد: با تخصیص اعتبار به مشاغل خانگی و افزایش سهم تسهیلات روستایی و عشایری می‌توان زمینه رونق تعاونی‌ها در استان را مهیا کرد.
 
همچنین محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این دیدار گفت: ما نگاه خاصی به استان کهگیلویه و بویراحمد داریم.
 
وی در خصوص پیشنهادات ارائه شده و بیان مشکلات استان، افزود: دستورات لازم برای واگذاری وسیله نقلیه به اداره کل استان، افزایش سهم مشاغل خانگی، تسهیلات روستایی و عشایری و تخصیص اعتبار برای پروژه‌های ورزشی اداره کل استان صادر می‌شود.
 
گفتنی است که در ابتدای این نشست مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی گزارشی از وضعیت استان نیز ارائه داد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی