تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

سرعت، جان ۳ نفر را در تهران گرفت

News Image Lead

رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی ورانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که سرعت غیرمجاز در هفته‌ای که گذشت، جان سه نفر را در تهران گرفته است.  

کد خبر: ۳۶۳۵
۱۱:۱۹ - ۰۳ تير ۱۳۹۷
دیدارنیوز ـ سرهنگ احسان مؤمنی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تصادفات رانندگی رخ‌داده در هفته گذشته در پایتخت اظهار کرد: در هفته‌ای که پشت‌سر گذاشتیم، متأسفانه شاهد وقوع سه فقره تصادف منجر به فوت در سطح معابر شهر تهران بودیم. یک مورد مربوط به تصادف وانت‌پیکان در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان، محدوده پل شهید کاظمی بود که سرعت غیرمجاز و برخورد وسیله‌نقلیه با جدول و موانع ترافیکی باعث واژگونی وانت‌پیکان و مرگ راننده شد. 
 
وی با بیان اینکه حادثه دوم نیز در مسیر جنوب به شمال تونل توحید و در پی سرعت غیرمجاز و عدم توانایی موتورسیکلت رخ داد، گفت: در این حادثه موتورسیکلت با جدول و دیواره بتنی تونل برخورد و در اثر ضربه وارده به سر راننده، او در دم فوت کرد و حادثه سوم نیز در بلوار همیلا در پونک رخ داد و در جریان آن راننده یک دستگاه وانت‌نیسان با عابر پیاده‌ای که در حال عبور از عرض خیابان بود برخورد کرد و عابر جان خود را از دست داد.  رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی ‌ورانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه در هر سه حادثه، سرعت غیرمجاز و بی‌توجهی راننده به رعایت قوانین و مقررات مشهود است، گفت: این سه حادثه به خوبی سهم هر یک از کاربران ترافیک از کل تصادفات را نشان می‌دهد و بیانگر این است که عابران پیاده و موتورسیکلت‌سواران هم به اندازه رانندگان و سرنشینان یک خودرو در معرض مرگ در پی تصادف هستند.

مؤمنی با تأکید بر اینکه این سه حادثه به‌راحتی قابل پیشگیری بودند، ادامه داد: اگر راننده وانت سرعت مجاز را رعایت کرده بود، راکب موتورسیکلت نیز ضمن رعایت سرعت مجاز، به قانون راهنمایی‌ورانندگی درخصوص ممنوعیت ورود موتورسیکلت به تونل‌های شهری توجه کرده و راننده وانت‌نیسان هم با سرعت مطمئنه حرکت کرده و به مسیر مقابل نیز توجه کافی داشت، امروز شاهد وقوع این تصادفات نبودیم.

منبع: شرق
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی