تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
کد خبر: ۲۶۶۸۱

ویدئو/ گفتگو با همسایه های میترا نجفی در صحنه قتل

۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
دیدارنیوزـ به گزارش خبرنگار اعزامی رکنا به محل وقوع قتل همسر دوم محمد علی نجفی و در پیگیری های انجام شده از همسایگان در برج آرمیتا یکی از آنها گفت: این خانم حدودا یک ماه است به این ساختمان نقل مکان کرده است و حوالی ظهر بود که دخترانم صدای دعوای شدید و ضرب و شتم از واحد این خانم را شنیدند.

وی در ادامه بیان کرد: ما در طبقه ششم ساکن هستیم که بعد از سر و صدای شدید و درگیری ها متوجه به قتل رسیدن میترا نجفی شدیم. البته دخترانم صدای شلیک گلوله ها را نشنیده بودند و فقط صدای درگیری ها در ساختمان پیچیده بود.

این زن تصریح کرد: در طول مدتی که این خانم در این برج ساکن بود حتی یکبار هم نجفی شهردار سابق را ندیده ایم که به خانه این زن رفت و آمد داشته باشد که متاسفانه ساعتی بعد از به قتل رسیدن این زن مطلع شدیم.
 
 
 
منبع: رکنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: