تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

طرح اصلاح قانون انتخابات از دستور کار مجلس خارج شد

لاریجانی گفت: با توجه به این که آخر سال 97 قرار داریم بررسی این طرح در مجمع به سال آینده واگذار می شود و چون قانون بودجه 98 تصویب شده است پس تصویب این طرح ضرورتی ندارد.

کد خبر: ۲۱۷۰۳
۰۹:۳۴ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۷

دیدارنیوز - طرح اصلاح قانون انتخابات اعاده شده از سوی شورای نگهبان به پیشنهاد علی لاریجانی رییس مجلس از دستور کار مجلس شورای اسلامی خارج شد.

در ابتدای جلسه علنی امروز - یکشنبه - مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات اعاده شده از سوی شورای نگهبان در دستور کار مجلس قرار گرفت.

در هنگام بررسی این طرح علی لاریجانی رییس مجلس خطاب به نمایندگان گفت: شورای نگهبان به این طرح ایرادات زیادی گرفته و اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور همچنان به مصوبات قبلی خود اصرار کرده اند از این رو این طرح باید بررسی بیشتر به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شود.

وی گفت: با توجه به این که آخر سال 97 قرار داریم بررسی این طرح در مجمع به سال آینده واگذار می شود و چون قانون بودجه 98 تصویب شده است پس تصویب این طرح ضرورتی ندارد.

وی در ادامه این طرح را از دستور کار مجلس شورای اسلامی خارج کرد.
منبع: انتخاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی