تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
قائم مقام وزیر آموزش و پرورش:

مدارس کشور روز یکشنبه ۲۱ بهمن تعطیل نیست

News Image Lead

قائم مقام وزیر آموزش و پرورش درباره برخی شایعات در فضای مجازی در خصوص تعطیلی روز یکشنبه ۲۱ بهمن، گفت: تصمیمی برای تعطیل شدن مدارس کشور در ۲۱ بهمن اتخاذ نشده است.

کد خبر: ۱۹۹۳۳
۰۹:۱۰ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
دیدارنیوز - امیرعلی نعمت‌الهی قائم مقام وزیر و رئیس مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌ و پرورش در گفت‌وگو با فارس در خصوص برخی اخبار در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی روز یکشنبه ۲۱ بهمن که بین دو روز تعطیل شنبه (شهادت حضرت فاطمه الزهرا«س») و دوشنبه ۲۲ بهمن قرار دارد، اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش تابع تصمیمات دولت است و دولت هم برای تعطیلی روز یکشنبه تصمیمی را اتخاذ نکرده است.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش تاکنون تصمیمی برای تعطیلی روز یکشنبه ۲۱ بهمن مدارس نگرفته است و بر این اساس، مدارس کشور در این روز دایر خواهد بود.

نعمت‌الهی تصریح کرد: در صورتی که تصمیم جدیدی گرفته شود، از طریق پورتال رسمی وزارت آموزش و پرورش و رسانه‌های رسمی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی