تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
شورای عالی انقلاب فرهنگی به آموزش جنسی ورود کرد

سند ملی آموزش و سلامت جنسی در دست بررسی

سند ملی تربیت و سلامت جنسی با هدف ارتقاء آگاهی، سواد و سلامت جنسی و مواجهه با مخاطرات جنسی برمبنای تعلیم و تربیت اسلامی تهیه می شود.

کد خبر: ۱۸۷۹۸
۱۰:۱۵ - ۲۷ دی ۱۳۹۷

دیدارنیوزـ جلسه بررسی «سند ملی تربیت، آموزش و سلامت جنسی کشور» به ریاست دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی روز یکشنبه ۲۳ دی ماه در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

 به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در این جلسه که وزرای علوم، تحقیقات و فناوری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده و معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت نیز در آن حضور داشتند؛ پس از بحث و بررسی اعضاء مقرر شد «سند ملی تربیت، آموزش و سلامت جنسی کشور» با محوریت وزارت آموزش و پرورش و همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شورای تخصصی حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی تدوین و سپس توسط وزارت آموزش و پرورش در صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه شود. این سند با هدف ارتقاء آگاهی، سواد و سلامت جنسی و مواجهه با مخاطرات جنسی برمبنای تعلیم و تربیت اسلامی تهیه شده است.
 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی