تیتر امروز

سعید آجرلو: از گران شدن بنزین می‌ترسم/ پزشکیان نباید مثل روحانی شود/پاشنه آشیل وفاق، ادغام جناح‌های سیاسی است/ فیلترینگ کار نکرد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک فعال سیاسی اصولگرا

سعید آجرلو: از گران شدن بنزین می‌ترسم/ پزشکیان نباید مثل روحانی شود/پاشنه آشیل وفاق، ادغام جناح‌های سیاسی است/ فیلترینگ کار نکرد

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه های خود با موضوع "وفاق ملی و سرمایه های اجتماعی" به سراغ سعید آجرلو، فعال سیاسی اصولگرا رفت. او معتقد است:پاشنه آشیل وفاق ادغام جناح‌های سیاسی است.
محبعلی: در صورت عدم کنترل روند کنونی، باید آماده ورود به یک جنگ تحمیل شده و گسترده باشیم/ بهشتی‌پور: مدیریت بحران آمریکا در مهار اسرائیل برای حمله به ایران موفق بود
کارشناسان در گفت‌‌وگو با دیدارنیوز بررسی کردند/ابعاد و پیامدهای حمله بامداد شنبه تل‌آویو به تهران چیست؟

محبعلی: در صورت عدم کنترل روند کنونی، باید آماده ورود به یک جنگ تحمیل شده و گسترده باشیم/ بهشتی‌پور: مدیریت بحران آمریکا در مهار اسرائیل برای حمله به ایران موفق بود

حمله هوایی بامداد شنبه ارتش اسرائیل به ۲۰ مرکز نظامی در ۳ استان کشور بهانه ای شد تا در گفت‌وگویی با قاسم محبعلی و حسن بهشتی‌پور از صاحبنظران و کارشناسان مسائل سیاست خارجی به ابعاد این حمله و...
در پیامی به غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور مطرح شد

سرلشکر باقری: پدافند غیرعامل از محوری‌ترین عرصه‌های آمادگی است

سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح اعلام کرد: پدافند غیرعامل از محوری‌ترین عرصه‌های میادین آمادگی و در زمره‌ی مولفه‌های قدرت ملی است.

کد خبر: ۱۷۴۶۱۶
۱۰:۵۳ - ۰۷ آبان ۱۴۰۳

سرلشکر باقری

دیدارنیوز: رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح تاکید کرد که پدافند غیرعامل از محوری‌ترین عرصه‌های میادین آمادگی و در زمره مولفه‌های قدرت ملی است.

متن پیام سرلشکر محمد باقری به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور

سلام علیکم
هفته نکوداشت پدافند غیرعامل را به جنابعالی و آحاد مسئولین، مدیران و کارکنان شریف و مجاهد آن سازمان و مجموعه‌های همراه و هم‌افزا در دستگاه‌های اجرایی کشور، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

ایجاد و تقویت آمادگی‌های همه جانبه دفاعی برای جمهوری اسلامی ایران که دارای موقعیت‌های ممتاز جغرافیای سیاسی و سرزمینی و نیز پهنه گسترده‌ای از فرصت‌ها و تهدید‌های متنوع سنتی و نوظهور است، به ویژه در شرایط حساس و سرنوشت‌ساز امروز منطقه و جهان از اهمیت راهبردی برخوردار است.

پدافند غیرعامل از محوری‌ترین عرصه‌های میادین آمادگی و در زمره‌ی مولفه‌های قدرت ملی است.

این حوزه مجموعه‌ای از اقدامات غیرنظامی است که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، ارتقای پایداری ملی و تسهیل مدیریت بحران در مقابل تهدید‌ها را تقویت و تضمین می‌کند که به فضل الهی با تدابیر حکیمانه فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، بهره‌گیری از دانش روز، آینده‌نگری و با هوشمندی وضعیت اطمینان بخشی در میهن اسلامی مهیا ساخته است.

نقش آفرینی‌های سازمان پدافند غیرعامل که با خلق اراده و عقلانیت ملی، مؤلفه‌های دفاع به هنگام و موثر حوزه غیرعامل برابر وقوع شرایط و پدیده‌های بحران‌زا و نامتعارف در کشور را در چارچوب سیاست‌ها و راهبرد‌های خردمندانه و آینده نگرانه برای تثبیت و تحکیم آرامش ملّی را رقم زده است، ارج می‌نهیم و با تاکید بر لزوم هوشمندی و رصد دائمی کانون‌های تهدید برای جلوگیری از غافلگیری‌های راهبردی، اهمیت آموزش آحاد جامعه و بازنمایی وظایف سنگین و خطیری که فراروی دولت و ملت قرار دارد را یادآوری می‌کنم.

دوام توفیق جنابعالی و یکایک مجاهدان این سنگر تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) و تبعیت از تدابیر، فرامین و رهنمود‌های حکیمانه مقام معظّم رهبری و فرمانده معزز کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) را از درگاه خدای قادر متعال طلب می‌کنم.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی