تیتر امروز

سعید آجرلو: از گران شدن بنزین می‌ترسم/ پزشکیان نباید مثل روحانی شود/پاشنه آشیل وفاق، ادغام جناح‌های سیاسی است/ فیلترینگ کار نکرد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک فعال سیاسی اصولگرا

سعید آجرلو: از گران شدن بنزین می‌ترسم/ پزشکیان نباید مثل روحانی شود/پاشنه آشیل وفاق، ادغام جناح‌های سیاسی است/ فیلترینگ کار نکرد

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه های خود با موضوع "وفاق ملی و سرمایه های اجتماعی" به سراغ سعید آجرلو، فعال سیاسی اصولگرا رفت. او معتقد است:پاشنه آشیل وفاق ادغام جناح‌های سیاسی است.
محبعلی: در صورت عدم کنترل روند کنونی، باید آماده ورود به یک جنگ تحمیل شده و گسترده باشیم/ بهشتی‌پور: مدیریت بحران آمریکا در مهار اسرائیل برای حمله به ایران موفق بود
کارشناسان در گفت‌‌وگو با دیدارنیوز بررسی کردند/ابعاد و پیامدهای حمله بامداد شنبه تل‌آویو به تهران چیست؟

محبعلی: در صورت عدم کنترل روند کنونی، باید آماده ورود به یک جنگ تحمیل شده و گسترده باشیم/ بهشتی‌پور: مدیریت بحران آمریکا در مهار اسرائیل برای حمله به ایران موفق بود

حمله هوایی بامداد شنبه ارتش اسرائیل به ۲۰ مرکز نظامی در ۳ استان کشور بهانه ای شد تا در گفت‌وگویی با قاسم محبعلی و حسن بهشتی‌پور از صاحبنظران و کارشناسان مسائل سیاست خارجی به ابعاد این حمله و...
جنگ اوکراین ادامه دارد

«پوتین» غرب را تهدید کرد؛ هشدارهایم را بشنوید

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه به کشورهای غربی هشدار داد که اگر به اوکراین اجازه دهند با تسلیحات دوربرد غربی در داخل روسیه حملاتی را انجام دهد، روس‌ها پاسخ می‌دهند.

کد خبر: ۱۷۴۵۹۱
۱۸:۲۷ - ۰۶ آبان ۱۴۰۳

پوتین، غرب را تهدید کرد

دیدارنیوز: ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه، روز یکشنبه ۶ آبان گفت که اگر ایالات متحده و متحدانش در ناتو به اوکراین اجازه دهند با تسلیحات دوربرد غربی در داخل روسیه حملاتی را انجام دهد، مسکو پاسخ خواهد داد.

پوتین در مصاحبه با «پاول زاروبین» خبرنگار تلویزیون دولتی که در یک ویدیو در حساب کاربری این خبرنگار در تلگرام منتشر شد، گفت: «وزارت دفاع روسیه در حال بررسی مجموعه‌ای از پاسخ‌ها به حملات احتمالی با سلاح‌های دوربرد غربی در داخل روسیه است».

او افزود: «ما باید به روش مناسب به این موضوع پاسخ دهیم، اما هنوز زود است که در مورد چگونگی، زمان و مکان دقیق پاسخ‌ها، صحبت کنیم».

به نقل از العربیه، رئیس‌جمهوری روسیه اظهار داشت: «البته وزارت دفاع در حال بررسی این موضوع است و پاسخ‌های متفاوتی را پیشنهاد خواهد کرد».

پوتین ابراز امیدواری کرد که هشدارهایش در مورد عواقب اجازه حملات به عمق خاک روسیه توسط کشور‌های غربی شنیده شده باشد، چراکه ما در این زمینه تصمیم خواهیم گرفت.

رئیس‌جمهوری روسیه در سپتامبر گذشته نیز گفت که اگر چنین تصمیمی از سوی غرب گرفته شود، به معنای دخالت مستقیم کشور‌های «ناتو»، ایالات متحده و کشور‌های اروپایی در جنگ اوکراین علیه روسیه است.

او هشدار داد که مسکو بر اساس تهدید‌هایی که با آن مواجه می‌شود، تصمیم گیری خواهد کرد.

مقامات روسیه بار‌ها درباره عواقب اجازه دادن به اوکراین برای استفاده از سلاح‌های دوربرد برای حمله به عمق خاک روسیه هشدار داده‌اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
کرامت سلیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۷
0
0
34 سال پیش هم صدام حسین کویت را اشغال کرد و مدام رجز می خواند که اسرائیل را نابود می کند و از سلاح های مخوف علیه امریکا استفاده خواهد کرد.

اما صدام نتوانست هیچ غلطی بکند و سرانجام او را در بیابانهای عراق پیدا کردند و در قفس نشان جهانیان دادند.

34 سال است که امریکا در عراق حضور نظامی دارد.

بعید نیست مدتی دیگر پوتین هم به چنین سرنوشتی دچار شود و به بیابانهای روسیه و یا جزایر ساخالین فرار کند و چون تحمل تحقیر را ندارد و نمی خواهد در قفس نمایش داده شود دست به خودکشی بزند.

جنگ اوکراین به تجزیه روسیه منجر خواهد شد.

زمان اموزگار بزرگه و همه چیز را نشان خواهد داد.
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی