تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
با اتمام این پل، ترافیک تهران-کرج تعدیل می‌شود

بازدید وزیر راه از احداث مرتفع‌ترین پل ایران و غرب آسیا

فرزانه صادق، وزیر راه و شهرسازی به همراه استاندار البرز، از احداث مرتفع‌ترین پل اکسترادوز ایران و غرب آسیا بازدید کرد.

کد خبر: ۱۷۴۰۴۷
۱۱:۳۱ - ۲۶ مهر ۱۴۰۳

بازدید وزیر راه از احداث مرتفع‌ترین پل ایران و غرب آسیا

دیدارنیوز: وزیر راه و شهرسازی به همراه هیات همراه از احداث مرتفع‌ترین پل اکسترادوز ایران و غرب آسیا بازدید کرد و از نزدیک در جریان جزییات و میزان پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی به همراه مجتبی عبدالهی استاندار البرز، محسن صادقی مدیرکل حوزه وزارتی، اطهره نژادی مشاور عالی وزیر، سید کمال هادیان فر معاون حمل‌ونقل وزیر، خیرالله خادمی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیر بنا‌های حمل‌ونقل و جمعی از مدیران و مسئولان حوزه شهرداری و شورای شهر کرج از پروژه کنارگذر شمالی کرج بازدید کرد.

شایان ذکر است، آزادراه کنار گذر شمالی کرج به طول ١٨/٦ کیلومتر بوده که از انتهای غربی آزادراه شهید همت - کرج آغاز و با عبور از شمال شهر کرج و از محدوده شهرستان کمالشهر به آزادراه کرج - قزوین متصل می‌شود، این پروژه علاوه بر نقش شهری و استانی دارای نقشی فرا استانی و ملی است.

از بارزترین ویژگی‌های این آزادراه کاهش طول و زمان سفر، بهبود و گسترش تراز کیفی، روانی و ایمنی ترافیک، کاهش مصرف حامل‌های انرژی، کاهش زمان سفر، افزایش میزان گردشگری و رونق کسب و کار است.

بهره برداری از این آزادراه تأثیر قابل توجه در کاهش حجم تردد در آزادراه تهران- کرج - قزوین به عنوان مسیر جایگزین بخش مهمی از این آزادراه خواهد داشت.

گفتنی است، این پروژه طبق پیمان با مشارکت ۵۰ درصدی شهرداری کرج و ۵۰ درصدی دولت (شرکت ساخت و توسعه) در دست ساخت قرار دارد که دارای ۲۱ دستگاه پل بزرگ و ۶۳ دستگاه آب‌رو بوده و هم اکنون از پیشرفت برنامه‌ای ۷۲ درصدی برخورداری است.

یادآور می‌شود؛ احداث پل رودخانه‌ای B۱ به طول ۶۴۵ کیلومتر با ارتفاع ۱۳۰ متر به عنوان بلندترین پل غرب آسیا و پل B۲ به طول ۳کیلومتر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی