تیتر امروز

نشست تخصصی بررسی شیوه‌نامه انضباطی دانشگاه در سال ۱۴۰۳ با حضور فعالان دانشجویی و یک حقوقدان
دیدار برگزار کرد

نشست تخصصی بررسی شیوه‌نامه انضباطی دانشگاه در سال ۱۴۰۳ با حضور فعالان دانشجویی و یک حقوقدان

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود این بار به سراغ موضوع شیوه‌نامه انضباطی مصوب در وزارت علوم و بهداشت که در شهریور ۱۴۰۳ مصوب شده رفت و نشستی را برگزار کرد که می‌بینید و می‌خوانید.
بهترین نوع حکومت در عصر غیبت حکومت دموکراتیک است/ باید با مردم با رفق و مدارا و مهربانی برخورد کرد/ حجاب واجبی شرعی است، اما اجبار به حجاب از فجایع است
در بیست و دومین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام اکبرنژاد مطرح شد

بهترین نوع حکومت در عصر غیبت حکومت دموکراتیک است/ باید با مردم با رفق و مدارا و مهربانی برخورد کرد/ حجاب واجبی شرعی است، اما اجبار به حجاب از فجایع است

در بیست و دومین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام محمد تقی اکبر نژاد، مجتهد و مدرس حوزه درباره "پیامبر مکی- پیامبر مدنی" گفتگو کردیم.
مجتبی یوسفی، نماینده اهواز در مجلس مطرح کرد

دیپلماسی منطقه‌ای شهید رئیسی در دولت پزشکیان ادامه دارد

مجتبی یوسفی، عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: ما شاهد هستیم که دیپلماسی منطقه‌ای شهید رئیسی در دولت جدید و توسط پزشکیان ادامه پیدا کرده و رئیس جمهور توجه خاصی به این مسأله دارد.

کد خبر: ۱۷۳۸۲۹
۰۸:۳۳ - ۲۳ مهر ۱۴۰۳

دیپلماسی منطقه‌ای شهید رئیسی در دولت پزشکیان ادامه دارد

دیدارنیوز: عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه رئیس‌جمهور توجه خاصی به دیپلماسی منطقه‌ای دارد، گفت: گسترش روابط با همسایگان می‌تواند علاوه بر توسعه روابط اقتصادی زمینه را برای گسترش روابط فرهنگی فراهم کند.

مجتبی یوسفی روز دوشنبه در گفتگو با ایرنا، با اشاره به سفر‌های رئیس جمهور به کشور‌های منطقه گفت: سفر‌های پزشکیان به کشور‌های منطقه نوید دهنده اتفاقات مثبت در حوزه روابط دوجانبه با کشور‌های مختلف است.

وی افزود: ما شاهد هستیم که دیپلماسی منطقه‌ای شهید رئیسی در دولت جدید و توسط پزشکیان ادامه پیدا کرده و رئیس جمهور توجه خاصی به این مسأله دارد.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی ایران، گسترش روابط با همسایگان به ویژه در حوزه مسائل اقتصادی و تجاری و بازرگانی می‌تواند باعث درآمد‌های ترانزیتی کشور شود.

یوسفی خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به مشترکات فرهنگی کشور‌های منطقه، گسترش روابط با همسایگان می‌تواند علاوه بر توسعه روابط اقتصادی زمینه را برای گسترش روابط فرهنگی و... فراهم کند.

وی با بیان اینکه ما هیچ گاه نباید خود را محدود به ارتباط با چند کشور اروپایی کنیم، تصریح کرد: گسترش و توسعه روابط با کشور‌های همسایه و منطقه در کنار روابط فرامنطقه‌ای زمینه را برای استحکام روابط در سطح بین المللی فراهم می‌کند.

مسعود پزشکیان عصر روز پنجشنبه ۱۹ مهرماه ۱۴۰۳ به منظور شرکت در همایش بین‌المللی «ارتباط متقابل زمان‌ها و تمدن‌ها-مبنای صلح و توسعه» به مناسبت سیصدمین سالگرد «مختومقلی فراغی» عازم ترکمنستان شد و روز جمعه به تهران بازگشت.

رئیس‌جمهور در بازگشت از سفر به ترکمنستان در گفت‌وگویی نتایج و دستاورد‌های این سفر و از جمله دیدار با ۴ تن از سران کشور‌های همسایه و منطقه را تشریح کرد و گفت: در مجموع دیدار‌هایی که داشتیم، تلاش کردیم ارتباطات و همکاری‌های منطقه‌ای کشورمان در زمینه‌های مختلف را گسترش دهیم، تا اثرگذاری تحریم‌های ظالمانه علیه ایران را تا حد ممکن کاهش دهیم، چرا که جمهوری اسلامی ایران با کشور‌های زیادی همسایه است و افزایش تعاملات با این کشور‌ها می‌تواند تا حد زیادی به رفع مشکلات ما کمک کند؛ دستاورد‌های خوبی در این سفر داشتیم که امیدوارم تداوم یابد.

پیش از این نیز رئیس جمهور به عراق و قطر سفر کرده بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی