تیتر امروز

بهترین نوع حکومت در عصر غیبت حکومت دموکراتیک است/ باید با مردم با رفق و مدارا و مهربانی برخورد کرد/ حجاب واجبی شرعی است، اما اجبار به حجاب از فجایع است
در بیست و دومین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام اکبرنژاد مطرح شد

بهترین نوع حکومت در عصر غیبت حکومت دموکراتیک است/ باید با مردم با رفق و مدارا و مهربانی برخورد کرد/ حجاب واجبی شرعی است، اما اجبار به حجاب از فجایع است

در بیست و دومین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام محمد تقی اکبر نژاد، مجتهد و مدرس حوزه درباره "پیامبر مکی- پیامبر مدنی" گفتگو کردیم.
مسعود! گردن ما و شما ندارد
افاضات اضافه

مسعود! گردن ما و شما ندارد

عوام الملک با اشاره به یکی از وعده‌های مسعود درباره فیلترینگ گفته: ما اشتباه شنیده بودیم که قصد داری فیلترینگ را رفع کنی. ما را بابت این اشتباه عفو کن و اگر خواستی گردنمان را بزن. گردن ما و شما...
مذاکرات برای برقراری آتش‌بس/ بحران توزيع بنزین با کارت ملی/ نامه ۳۹ نماینده مجلس به شورایعالی امنیت ملی
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

مذاکرات برای برقراری آتش‌بس/ بحران توزيع بنزین با کارت ملی/ نامه ۳۹ نماینده مجلس به شورایعالی امنیت ملی

این سی‌ و ششمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
اگر دشمن احساس کند ما ضعیف هستیم، اقدام می‌کند

روانبخش: به‌خاطر اقدامات رهبر انقلاب، دشمن دیگر جرات نکرد حمله کند

قاسم روانبخش، نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها گفت: در جنگ تحمیلی، چون صدام احساس می‌کرد جمهوری اسلامی ضعیف است، به کشورمان حمله کرد، اما به خاطر اقدامات مهم رهبر انقلاب، دشمن دیگر جرأت نکرد به خاک کشورمان حمله کند.

کد خبر: ۱۷۳۷۱۸
۱۲:۰۵ - ۲۱ مهر ۱۴۰۳

روانبخش

دیدارنیوز: نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها گفت: در حال حاضر نیرو‌های مسلح کشورمان به قدری مقتدر شده‌اند که وقتی ۲۰۰ موشک در خاک رژیم صهیونیستی فرود می‌آید، کشور‌های هم‌پیمان این رژیم نیز حساب کار دستشان می‌آید.

حجت الاسلام قاسم روانبخش در گفتگو با ایسنا با تاکید بر لزوم افزایش توان بازدارندگی کشور در مقابل دشمنان اظهار کرد: اصل بازدارندگی طبق فرمایش قرآن کریم تعریف می‌شود؛ خداوند در قرآن می‌فرماید هرچه می‌توانید نیرو فراهم کنید. در گذشته شمشیر، نیزه و اسب‌های تندرو و امروز توان موشکی و پهپادی از جمله نیرو‌های بازدارنده برای کشور‌های مسلمان بوده و سبب ایجاد ترس دشمنان است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنابراین اگر قدرت بازدارندگی که سبب ترس دشمنان است، وجود داشته باشد، جنگی آغاز نخواهد شد، اما اگر دشمن احساس کند ما ضعیف هستیم، اقدام می‌کند.

وی افزود: در جنگ تحمیلی، چون صدام احساس می‌کرد جمهوری اسلامی ضعیف است، به کشورمان حمله کرد، اما به خاطر اقدامات مهم رهبر انقلاب، دشمن دیگر جرأت نکرد به خاک کشورمان حمله کند. در حقیقت رهبر معظم انقلاب کشور را بیمه کرد و قدرت نیرو‌های مسلح کشور را افزایش دادند. در حال حاضر نیرو‌های مسلح کشورمان به قدری مقتدر شده اند که وقتی ۲۰۰ موشک در خاک رژیم صهیونیستی فرود می‌آید، کشور‌های هم پیمان این رژیم نیز حساب کار دستشان می‌آید.

روانبخش در پایان تاکید کرد: هرچه قدر قدرت خود را در عرصه نظامی و دیگر زمینه‌ها افزایش دهیم، موجب بازدارندگی دشمنان خواهد شد. رهبر انقلاب نیز در دیدار اخیر با نخبگان فرمودند که اگر بیشتر در موضوع بازدارندگی کار کرده بودیم، امروز نباید شاهد جنایات اسرائیل در لبنان و غزه می‌بودیم و از نخبگان خواستند تا سطح بازدارندگی را افزایش دهند. اینگونه سطح امنیت و توان نظامی کشور افزایش پیدا می‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی