تیتر امروز

فاضل میبدی:ما جوانان را خسته کردیم/عزاداری جوانان نشانه دینداری آن‌ها نیست/ پاسخ به سوالات نسل
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک پژوهشگر دینی

فاضل میبدی:ما جوانان را خسته کردیم/عزاداری جوانان نشانه دینداری آن‌ها نیست/ پاسخ به سوالات نسل "زد" اگر قرار است حکومت را راضی کند،بی نتیجه است

دیدارنیوز در یکی دیگر از سری برنامه های جامعه پلاس با موضوع ارتباط نسل زد با دین به سراغ حجت الاسلام فاضل میبدی پژوهشگر دینی رفت. این گفت و گوی جذاب را ببیند.
صیانت از حقوق بشر، لازمه‌ی ضروری توسعه پایدار
"معیار" در گفت و گو با یک وکیل پایه یک دادگستری بررسی کرد

صیانت از حقوق بشر، لازمه‌ی ضروری توسعه پایدار

دیدارنیوز در یکی دیگر از برنامه های "معیار" با عباس کوچ نژاد، وکیل پایه یک دادگستری موضوع توسعه را به بحث و بررسی گذاشت، حاصل این گفت و گو را ببینید و بخوانید.
قید مطلقه در ولایت فقیه، فقه را از جمود و خشکی و محدودیت خارج می‌کند/ مردم می‌توانند، ولی فقیه را مورد سوال قرار دهند، اما ولی فقیه هم الزامی به پاسخ ندارد!
در بیست و یکمین برنامه دیدار اندیشه با مهدی رنجبریان مطرح شد:

قید مطلقه در ولایت فقیه، فقه را از جمود و خشکی و محدودیت خارج می‌کند/ مردم می‌توانند، ولی فقیه را مورد سوال قرار دهند، اما ولی فقیه هم الزامی به پاسخ ندارد!

در بیست و یکمین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام و المسلمین مهدی رنجبریان مدرس حوزه درباره "جایگاه نظریه ولایت فقیه در فقه و قانون اساسی" گفتگو کردیم.
به نمایندگی از پزشکیان صورت گرفت

عیادت معاون رئیس‌جمهور از مجروحان لبنانی

شهرام دبیری، معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس به نمایندگی از سوی مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری از برخی مجروحان لبنانی و کودکان آسیب دیده از حملات اخیر اسرائیل که به تهران منتقل شده‌اند، عیادت کرد.

کد خبر: ۱۷۳۴۷۶
۱۲:۲۵ - ۱۶ مهر ۱۴۰۳

عیادت معاون رئیس‌جمهور از مجروحان لبنانی

دیدارنیوز: معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس به نمایندگی از سوی مسعود پزشکیان از برخی مجروحان لبنانی و کودکان آسیب دیده از حملات اخیر رژیم صهیونیستی که برای درمان به تهران اعزام شده‌اند، عیادت و سلام و دعای خیر رئیس‌جمهور را به آن‌ها ابلاغ کرد.

به نقل از معاونت امور مجلس رئیس‌جمهور، «شهرام دبیری» به نمایندگی از سوی رئیس جمهور از برخی مجروحان لبنانی و کودکان آسیب دیده از حملات اخیر رژیم صهیونیستی که برای درمان به تهران اعزام شده‌اند، عیادت و سلام و دعای خیر پزشکیان را به آن‌ها رساند.

معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس در عیادت از مجروحان جنایت تروریستی و ضدانسانی انفجار پیجر‌ها که در میان آنان حتّی نوزاد و دختران و پسران خردسال و نوجوان هم حضور داشتند در حالی که به شدت متاثر شده بود، ضمن پیگیری جزئیّات و روند اقدامات پزشکی و درمانی این افراد، در گفت‌وگوی صمیمی با مجروحین و همراهانشان برای آن‌ها آرزوی بهبودی و سلامتی کرد.

مجروحان و جانبازان، با وجود درد و آسیب‌های مختلف جسمی، با روحیه بالا و مثال زدنی در پاسخ به بیان درخواست‌های خود، ضمن قدردانی از کادر درمان و پرستاران، از حمایت و پشتیبانی مردم ایران از مردم لبنان در برابر ظلم و تجاوز رژیم صهیونیستی قدردانی و بر ادامه راه مقاومت تاکید کردند.

دبیری نیز در این عیادت که در فضایی صمیمی صورت گرفت دستورات و توصیه‌های لازم را برای درمان و رسیدگی کامل به مجروحان اعلام و بر پیگیری جدی دولت از درمان این عزیزان تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت و شرایط مجروحان به رئیس جمهور انتقال داده خواهد شد و بنا به دستور پزشکیان فرآیند درمان مجروحان به صورت مستمر پیگیری خواهد شد.

معاون رئیس‌جمهور تاکید کرد: دولت و ملت ایران حمایت و پشتیبانی از مردم منطقه در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی که به هیچ اصولی پایبند نیست را وظیفه خود می‌داند و تا آخر در کنار برادران خود و مقاومت ملت‌های منطقه خواهد ماند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی