تیتر امروز

فاضل میبدی:ما جوانان را خسته کردیم/عزاداری جوانان نشانه دینداری آن‌ها نیست/ پاسخ به سوالات نسل
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک پژوهشگر دینی

فاضل میبدی:ما جوانان را خسته کردیم/عزاداری جوانان نشانه دینداری آن‌ها نیست/ پاسخ به سوالات نسل "زد" اگر قرار است حکومت را راضی کند،بی نتیجه است

دیدارنیوز در یکی دیگر از سری برنامه های جامعه پلاس با موضوع ارتباط نسل زد با دین به سراغ حجت الاسلام فاضل میبدی پژوهشگر دینی رفت. این گفت و گوی جذاب را ببیند.
صیانت از حقوق بشر، لازمه‌ی ضروری توسعه پایدار
"معیار" در گفت و گو با یک وکیل پایه یک دادگستری بررسی کرد

صیانت از حقوق بشر، لازمه‌ی ضروری توسعه پایدار

دیدارنیوز در یکی دیگر از برنامه های "معیار" با عباس کوچ نژاد، وکیل پایه یک دادگستری موضوع توسعه را به بحث و بررسی گذاشت، حاصل این گفت و گو را ببینید و بخوانید.
قید مطلقه در ولایت فقیه، فقه را از جمود و خشکی و محدودیت خارج می‌کند/ مردم می‌توانند، ولی فقیه را مورد سوال قرار دهند، اما ولی فقیه هم الزامی به پاسخ ندارد!
در بیست و یکمین برنامه دیدار اندیشه با مهدی رنجبریان مطرح شد:

قید مطلقه در ولایت فقیه، فقه را از جمود و خشکی و محدودیت خارج می‌کند/ مردم می‌توانند، ولی فقیه را مورد سوال قرار دهند، اما ولی فقیه هم الزامی به پاسخ ندارد!

در بیست و یکمین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام و المسلمین مهدی رنجبریان مدرس حوزه درباره "جایگاه نظریه ولایت فقیه در فقه و قانون اساسی" گفتگو کردیم.
هیچ تهدیدی نمی‌تواند موجب عقب‌نشینی ما شود

عارف: تهدید‌ها برای ما شوخی است

محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهور اعلام کرد: تهدید‌ها برای ما شوخی است. در ۴۰ سال گذشته نشان دادیم هیچ تهدیدی نمی‌تواند موجب عقب‌نشینی ما از برنامه و کارهایمان شود؛ ما راه خود را محکم ادامه خواهیم داد.

کد خبر: ۱۷۳۴۵۸
۰۹:۴۷ - ۱۶ مهر ۱۴۰۳

عارف: هیچ تهدیدی موجب عقب‌نشینی ما نمی‌شود

دیدارنیوز: معاون اول رئیس‌جمهور گفت: هیچ تهدیدی نمی‌تواند موجب عقب‌نشینی ما از برنامه و کارهایمان شود، ما راه خود را محکم ادامه خواهیم داد.

محمدرضا عارف در گفت‌وگویی اظهار کرد: تهدید‌ها برای ما شوخی است. در ۴۰ سال گذشته نشان دادیم هیچ تهدیدی نمی‌تواند موجب عقب‌نشینی ما از برنامه و کارهایمان شود؛ ما راه خود را محکم ادامه خواهیم داد.

وی درباره شهادت سیدحسن نصرالله بیان کرد: ما از این غم‌های سنگین فراوان داشته‌ایم، ولی تجربه نشان داده پشت هر غم بزرگ، پیروزی و انسجام بزرگ هم بدست آمده است. این شهادت هم انسجام و وحدت مجاهدین را بیشتر می‌کند.

معاون اول رئیس جمهور افزود: معتقدم که خیلی محکمتر و باانگیزه‌تر این مسیر ادامه می‌یابد. بعد از شهادت شهید موسوی، سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله شد که در ابتدا خیلی‌ها نگران بودند، ولی دیدیم او چه مسیر بهتر و محکم‌تری را ادامه داد و ان شاءالله جانشین او هم این مسیر را با استواری ادامه خواهد داد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی