تیتر امروز

بایدن: به ایران حمله نکنید، جبران می‌کنم/ قیمت سکه و دلار در سایه جنگ/ تظاهرات بازنشستگان در چند شهر
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

بایدن: به ایران حمله نکنید، جبران می‌کنم/ قیمت سکه و دلار در سایه جنگ/ تظاهرات بازنشستگان در چند شهر

این سی‌ و پنجمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
فاضل میبدی:ما جوانان را خسته کردیم/عزاداری جوانان نشانه دینداری آن‌ها نیست/ پاسخ به سوالات نسل
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک پژوهشگر دینی

فاضل میبدی:ما جوانان را خسته کردیم/عزاداری جوانان نشانه دینداری آن‌ها نیست/ پاسخ به سوالات نسل "زد" اگر قرار است حکومت را راضی کند،بی نتیجه است

دیدارنیوز در یکی دیگر از سری برنامه های جامعه پلاس با موضوع ارتباط نسل زد با دین به سراغ حجت الاسلام فاضل میبدی پژوهشگر دینی رفت. این گفت و گوی جذاب را ببیند.
صیانت از حقوق بشر، لازمه‌ی ضروری توسعه پایدار
"معیار" در گفت و گو با یک وکیل پایه یک دادگستری بررسی کرد

صیانت از حقوق بشر، لازمه‌ی ضروری توسعه پایدار

دیدارنیوز در یکی دیگر از برنامه های "معیار" با عباس کوچ نژاد، وکیل پایه یک دادگستری موضوع توسعه را به بحث و بررسی گذاشت، حاصل این گفت و گو را ببینید و بخوانید.

هنر صخره‌ای ایران بررسی می‌شود

سلسله نشست‌های تخصصی هنر صخره‌ای ایران با «روایتی نو از گستره هنر صخره‌ای در فلات مرکزی ایران؛ باستان‌شناسی و هنر» روز سه‌شنبه سوم مهرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ تا ۱۹ در سالن فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.

کد خبر: ۱۷۲۶۹۰
۱۹:۵۱ - ۰۲ مهر ۱۴۰۳

هنر صخره‌ای ایران بررسی می‌شود

دیدارنیوز: سلسله نشست‌های تخصصی هنر صخره‌ای ایران با «روایتی نو از گستره هنر صخره‌ای در فلات مرکزی ایران؛ باستان‌شناسی و هنر» برگزار می‌شود.

این سلسله نشست‌ها به همت انجمن علمی باستان‌شناسی ایران برگزار می‌شود و در نشست یکم، محمد ناصری‌فرد، پژوهشگر هنر صخره‌ای و سنگ‌نگاره‌ها، محمد بهرامی و موسی سبزی اعضاء هیأت علمی گروه باستان‌شناسی دانشگاه لرستان، علی عصار، عضو شورای بین‌المللی ابنیه و محوطه‌های تاریخی (ایکوموس) و کنشگر میراث فرهنگی و محمدمهدی کلانتری، پژوهشگر حوزه میراث فرهنگی و دانشجوی دکتری مرمت و احیای بنا‌ها و بافت‌های تاریخی سخنرانی خواهند کرد.

هنر صخره‌ای ایران بررسی می‌شود

انجمن علمی باستان‌شناسی ایران از تمام پژوهشگران، استادان، دانشجویان و سایر همکاران میراث فرهنگی کشور برای حضور در این نشست دعوت می‌کند.

این نشست در همکاری با خانه اندیشمندان علوم انسانی سه‌شنبه سوم مهرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ تا ۱۹ در سالن فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی به نشانی تهران، خیابان استاد نجات‌الهی (ویلا)، چهارراه ورشو برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی