تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
تنش در خاورمیانه ادامه دارد

بایدن و ادعای تلاش برای جلوگیری از جنگ گسترده‌تر

جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا با ابراز نگرانی نسبت به تنش‌ها در خاورمیانه، ادعا کرد که تمام تلاش خود را برای جلوگیری از گسترش درگیری به کار خواهد برد.

کد خبر: ۱۷۲۶۲۶
۰۹:۰۵ - ۰۲ مهر ۱۴۰۳

بایدن

دیدارنیوز: جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا شامگاه یکشنبه اول مهر، ضمن ابراز نگرانی درباره تنش‌ها در خاورمیانه، تاکید کرد که تمام تلاش خود را برای جلوگیری از گسترش درگیری به کار خواهد برد.

بایدن در اظهاراتی به خبرنگاران در کاخ سفید گفت: «ما هر کاری که بتوانیم برای جلوگیری از وقوع یک جنگ گسترده‌تر انجام خواهیم داد. ما همچنان به شدت در این مسیر فشار می‌آوریم.»

به نقل از العربیه، این اظهارات در حالی بیان شد که تنش‌ها در منطقه از زمان آغاز جنگ بین اسرائیل و حماس طی ۱۱ ماه گذشته در غزه، وارد مرحله جدیدی شده است.

با تشدید درگیری میان اسرائیل و حزب‌الله، روز یکشتبه، ده‌ها موشک از جنوب لبنان به سمت مجتمع‌های صنعتی نظامی متعلق به یک شرکت اسرائیلی در شمال شهر حیفا شلیک شد.

حزب‌الله در این باره اعلام کرد این حمله در «واکنش اولیه» به بمباران هزاران دستگاه ارتباطی پیجر و واکی‌تاکی در هفته گذشته صورت گرفت طی آن ده‌ها نفر، عمدتا از جمله اعضای حزب‌الله، کشته و هزاران تن دیگر زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، گروه‌های مسلح عراقی موسوم به «مقاومت اسلامی»، با انجام حملاتی به اسرائیل به تشدید تنش‌ها دامن زدند.

در ماه‌های اخیر، این گروه‌ها از حملات پهپادی علیه اهدافی در اسرائیل خبر داده بودند که خسارتی در پی نداشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی