تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

ارائه نقشه راه خوزستان در مسیر توسعه مبتنی بر انقلاب چهارم (انقلاب دیجیتال) توسط دکتر مصدق زنگنه

در اولین *همایش ملی نوآوران و نخبگان به میزبانی استان خوزستان* از نقشه راه این استان در مسیر توسعه مبتنی بر انقلاب چهارم (انقلاب دیجیتال ) با هدف تبدیل شدن استان خوزستان به پایتخت بعدی اقتصاد دیجیتال جهان از طریق جذب شرکت دیجیتال، استارت آپ ها ،اسکیلآپ ها ،یونیکورن ها و استعدادهای برتر حوزه فناوری در خوزستان رونمایی شد.

کد خبر: ۱۷۲۱۶۲
۲۰:۱۷ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۳

دکتر زنگنه ارائه دهنده این طرح ضمن تاکید بر اهمیت گرایش جهانی به سمت دیجیتالی شدن و بالا بردن کیفیت زندگی در عین هزینه های پایین آن به تشریح این طرح پرداخت .

ایشان ضمن اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های استان خوزستان در زمینه های نفت ،گاز و پتروشیمی ،کشاورزی، دسترسی به آب های آزاد ،دارا بودن کریدور ترانزیتی و بندرگاه ها ،آب و محیط زیست و گردشگری و .....اظهار داشت که اگر ما از انقلاب های گذشته بشریت(کشاورزی و صنعتی شدن )عبور نکنیم و این ظرفیت ها را به عناصر و ابزار انقلاب عصر حاضر که همان انقلاب دیجیتال است مجهز ننماییم قطعا در دهه های آینده در بازارهای جهانی سهمی نخواهیم داشت .

به‌عقیده وی تنها راه برون رفت کشور و بالاخص خوزستان قهرمان عبور از کم و کاستی ها و چالش های گذشته و برنامه ریزی و ایجاد یک مسیر پیشرفت مبتنی بر انقلاب عصر حاضر در زمینه های اقتصادی ،سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و فرهنگی برای رسیدن به یک مزیت رقابتی پایدار دانست.

دکتر زنگنه افزود : رشد ۸ درصدی جز از طریق جذب حداکثری سرمایه گذاران خارجی از طریق جذب شرکت ها ،پلتفرم ها ،استارت آپ های مبتنی بر اقتصاد دیجیتال و هوش مصنوعی و جذب فناوران برتر داخلی و خارجی اتفاق نخواهد افتاد .

درپایان وی ضمن درخواست از نمایندگان و مسولین استان برای حمایت همه جانبه از این طرح، ابراز امیدواری کرد که در صورت اجرای اصولی این طرح، خوزستان به هاب اقتصادی منطقه تبدیل و به دوران شکوفایی خود خواهد رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی