تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

برگزاری آزمون تأمین نیروی نگهبان از طریق شرکت کار و تأمین

عبدالرضا روشنی مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان از شروع ثبت‌نام آزمون سراسری تامین نیروی نگهبان واحدهای تابعه این سازمان از تاریخ 24 شهریورماه سال جاری خبر داد.

کد خبر: ۱۷۲۱۵۱
۱۸:۲۰ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۳

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره کل تامین اجتماعی خوزستان، عبدالرضا روشنی با اعلام این خبر گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی نیروی نگهبان مورد نیاز واحدهای تابعه خود در بخش‌ بیمه‌ای تامین اجتماعی استان خوزستان از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش به‌صورت شرکتی از طریق شرکت کار و تأمین جذب می‌کند.

وی افزود: داوطلبان می‌توانند در صورت احراز شرایط حسب مفاد دفترچه راهنمای آزمون که توسط شرکت کار و تأمین از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir منتشر خواهد شد، نسبت به ثبت‌نام از ساعت 14 روز شنبه مورخ 1403/06/24 تا ساعت 24 روز سه‌شنبه مورخ 1403/07/03 اقدام کنند.

مدیر کل منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به اینکه هرگونه اطلاع‌رسانی در این خصوص، صرفاً از طریق سایت رسمی این سازمان معتبر و قابل استناد است، افزود: آزمون کتبی جذب نیروی نگهبان، در روز پنج‌شنبه مورخ 1403/07/19در شهرستان اهواز برگزار خواهد شد.

براساس گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، علاقمندان به شرکت در این آزمون می‌توانند شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان و جزییات ثبت‌نام و شرکت در این آزمون را در دفترچه آزمون که روز شنبه مورخ 1403/06/24 در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی بارگزاری می‌شود، مطالعه کنند.

بعد از برگزاری این آزمون و مراحل مصاحبه و گزینش، در مجموع 17 نفر از طریق شرکت کار و تأمین به‌صورت شرکتی برای شغل نگهبانی بکارگیری خواهند شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی