تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
چه کسی استاندار خوزستان خواهد شد؟

نظر یک فعال سیاسی خوزستانی درباره ویژگی‌های استاندار جدید خوزستان

دبیر حزب آزادی خوزستان و عضو شورای مرکزی امیدِ مسعود پزشکیان در خوزستان، در توییتی مشخصات یک استاندار تراز خوزستان را بیان کرد.

کد خبر: ۱۷۱۲۷۵
۱۴:۴۹ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۳

نظر یک فعال سیاسی خوزستانی درباره ویژگی‌های استانداز حدید خوزستان

 

دیدارنیوز ـ سرویس خوزستان: محتبی حاجتی، دبیر حزب آزادی خوزستان، معاون ستاد نخبگان خوزستان و عضو شورای مرکزی ستاد امید مسعود پزشکیان نوشت: «خوزستان نیازمند استانداری در تراز ملی، با نگاه شایسته سالاری و آشنا با مفاهیم نوآوری است که بتواند گفتمان دولت را در برش‌های استانی با توجه به پتانسیل‌های موجود پیاده سازی کند و قطعا چنین فردی از مجرای گعده‌های رانده شده از تهران در پستوی جلسات محفلی حاصل نمی‌شود.»

وی افزود: «پدرخوانده‌ها بدانند که بدون مشورت با جوانان و نخبگان استان، خروجی این نشست‌ها انتخاب فردی شایسته نخواهد بود.»

نظر یک فعال سیاسی خوزستانی درباره ویژگی‌های استانداز جدید خوزستان

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی