تیتر امروز

۷ خوان ۷ تپه با اسماعیل بخشی
گفت‌وگوی دیدارنیوز با یک فعال کارگری

۷ خوان ۷ تپه با اسماعیل بخشی

اسماعیل بخشی فعال کارگری پس از سالها سکوت، مهمان ویژه برنامه‌ای در دیدارنیوز بود و به پرسش های ما در مورد تجربیات و فعالیت های خود پاسخ گفت.
مهدی پازوکی: دلیل اعتراضات گسترده مردم، تبعیض و نبود عدالت است/ اولویت مسعود پزشکیان و دولتش باید اصلاح ریل سیاست خارجی باشد
گفت و گوی دیدار با یک اقتصاددان

مهدی پازوکی: دلیل اعتراضات گسترده مردم، تبعیض و نبود عدالت است/ اولویت مسعود پزشکیان و دولتش باید اصلاح ریل سیاست خارجی باشد

برنامه گفت و گوی اقتصادی دیدارنیوز میزبان مهدی پازوکی اقتصاددان و استاد دانشگاه بود. در این برنامه به مشکلات اساسی پیش روی دولت آقای پزشکیان پرداخته شد که در ادامه می‌بینید و می‌شنوید.
وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد

بازگشت ۲۲۰ هزار زائر اربعین به کشور

فرزانه صادق‌مالواجرد، وزیر راه و شهرسازی از اعزام بیش از ۳ میلیون زائر به کربلا در ایام اربعین خبر داد و گفت: تا کنون حدود ۲۲۰ هزار زائر به کشور بازگشته‌اند.

کد خبر: ۱۷۰۸۲۳
۱۱:۵۳ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۳

.

دیدارنیوز: _ استان ایلام: وزیر راه و شهرسازی از اعزام بیش از ۳ میلیون زائر به کربلا در ایام اربعین خبر داد و گفت: تا کنون حدود ۲۲۰ هزار زائر به کشور بازگشته اند.

به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرزانه صادق‌مالواجرد در سفر خود به ایلام و بازدید از پایانه‌های مرزی در گفت‌وگوی زنده با شبکه خبر سیما درباره شرایط تردد زائران در پایانه‌های مرزی توضیح داد و گفت: با توجه به اینکه طبق آمار‌ها بیش از ۳ میلیون زائر امسال عازم کربلا شدند، خدمات رسانی به زائران باید به بهترین نحو انجام شود تا طبق فرمایش مقام معظم رهبری زائران بدون ذغدغه، آسان و ارزان سفر کنند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بازگشت بیش از ۲۲۰ هزار نفر از زائران به ایران، اظهار کرد: موج بازگشت مسافران آغاز شده و ارائه خدمات با سرعت و کیفیت بیشتری در پایانه‌های مرزی ادامه دارد..

به گفته مالواجرد، خدمات دهی به زائران به نحو مطلوبی در حال انجام است و البته می‌توان این خدمات را در سال‌های آینده با همکاری مجلس و سایر ارگان‌ها، بهبود و ارتقا داد.

حضور و نظارت بازرسی وزارت راه و شهرسازی در پایانه‌های مرزی

وی درباره نحوه انتقال مشکلات مردم در سفر‌های اربعین و دسترسی به مسئولان گفت: با توجه به حضور و نظارت بازرسی وزارت راه و شهرسازی و استانداری ایلام در پایانه‌های مرزی، مسافران و زائران می‌توانند در صورت نیاز و به منظور اعلام مشکلات احتمالی به محل استقرار آن‌ها مراجعه کنند.

مالواجرد ادامه داد: بیش از ۵۰ درصد تردد‌ها از مرز مهران انجام می‌شود و به همین منظور خدمات بیشتری در این پایانه به زائران در حال ارائه است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی