تیتر امروز

مهدی پازوکی: دلیل اعتراضات گسترده مردم، تبعیض و نبود عدالت است/ اولویت مسعود پزشکیان و دولتش باید اصلاح ریل سیاست خارجی باشد
گفت و گوی دیدار با یک اقتصاددان

مهدی پازوکی: دلیل اعتراضات گسترده مردم، تبعیض و نبود عدالت است/ اولویت مسعود پزشکیان و دولتش باید اصلاح ریل سیاست خارجی باشد

برنامه گفت و گوی اقتصادی دیدارنیوز میزبان مهدی پازوکی اقتصاددان و استاد دانشگاه بود. در این برنامه به مشکلات اساسی پیش روی دولت آقای پزشکیان پرداخته شد که در ادامه می‌بینید و می‌شنوید.
جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران

این بیست و یکمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

واکنش «ظریف» به رای اعتماد به کابینه پزشکیان؛ این پیروزی خجسته‌باد

محمدجواد ظریف، معاون راهبردی رئیس‌جمهور که چندی پیش از سمتش کناره‌گیری کرده بود، بعد از رای اعتماد مجلس به تمام وزرای دولت پزشکیان نوشت: این پیروزی بر همه آنان که دل در گرو آبادانی و پیشرفت ایران دارند خجسته باد.

کد خبر: ۱۷۰۷۸۷
۱۷:۴۲ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۳

ظریف

دیدارنیوز: ظریف تاکید کرد: امیدوارم، به یاری خدا، درگام‌های آتیِ دولت چهاردهم، این وفاق خجسته به سپهر عمومی جامعه نیز گسترش یابد و با تداوم و افزایش مشارکت متخصصان، جوانان، بانوان و اقشار مختلف در مدیریت‌های عالی و میانی و گام‌های سترگ بیشتر در جهت کارآمدی و توسعه‌گرایی، همه ایرانیان دلگرم و امیدوار شوند.

محمدجواد ظریف در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«خبر خوبِ رای مجلس به همه وزیران پیشنهادی، بسیاری از کوشندگان برای ایران پایدار و امیدوار را شادمان کرد. کامیابی راهبرد رئیس‌جمهور عزیز و محبوب برای ایجاد وفاق در نظام سیاسی آغازی بسیار ارزشمند است.

این پیروزی بر همه آنان که دل در گرو آبادانی و پیشرفت ایران دارند خجسته باد. امیدوارم، به یاری خدا، درگام‌های آتیِ دولت چهاردهم، این وفاق خجسته به سپهر عمومی جامعه نیز گسترش یابد و با تداوم و افزایش مشارکت متخصصان، جوانان، بانوان و اقشار مختلف در مدیریت‌های عالی و میانی و گام‌های سترگ بیشتر در جهت کارآمدی و توسعه‌گرایی، همه ایرانیان—نه تن‌ها رای‌دهندگان، بلکه ایرانیان ناامید از مشارکت و نیز آنانی که از مناسبات سیاسی موجود آسیب دیده‌اند—دلگرم و امیدوار شوند.»

ظریف

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی