تیتر امروز

هشتمین جلسه بررسی صلاحیت وزرا/ موافقان و مخالفان چه گفتند؟
امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد

هشتمین جلسه بررسی صلاحیت وزرا/ موافقان و مخالفان چه گفتند؟

امروز (سه‌شنبه) در مجلس، ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت مسعود پزشکیان در دستورکار است که علاوه بر ادامه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت، نمایندگان مجلس بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی باقی...
جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران

این بیست و یکمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
هاشمی‌طبا: با جلیلی به قهقرا می‌رفتیم/ پزشکیان سهم صدا‌های‌بلند را داد/ نزاع با آمریکا مثل بختک به جان ما افتاده/در قانون اساسی، عنوان
گفت و گوی دیدار در جامعه پلاس با وزیر صنایع دولت میرحسین موسوی

هاشمی‌طبا: با جلیلی به قهقرا می‌رفتیم/ پزشکیان سهم صدا‌های‌بلند را داد/ نزاع با آمریکا مثل بختک به جان ما افتاده/در قانون اساسی، عنوان "دولت سایه" نداریم

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود به سراغ یک چهره قدیمی سیاسی اصلاح طلب رفت و در گفتگو با مصطفی هاشمی طبا، وزیر دولت میرحسین موسوی و معاون رئیس جمهور دولت آقای خاتمی و هاشمی رفسنجانی انتخابات...
مدیرکل محیط زیست آذربایجان‌غربی می‌گوید دریاچه میزبان پرندگان مهاجر است

آخرین وضعیت دریاچه ارومیه

سعید شهند، مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی درباره آخرین وضعیت دریاچه ارومیه گفت: علی‌رغم گرمای هوا و تبخیر آب، وضعیت دریاچه ارومیه و تالاب‌های اقماری آن از نظر شرایط آبی و زیستی مطلوب بوده و میزبان پرندگان مهاجر است.

کد خبر: ۱۷۰۷۳۵
۲۰:۰۸ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۳

آخرین وضعیت دریاچه ارومیه

دیدارنیوز _ آذربایجان غربی: مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی وضعیت دریاچه ارومیه را مطلوب دانست و گفت: علی‌رغم گرمای هوا و تبخیر آب، وضعیت دریاچه ارومیه و تالاب‌های اقماری آن از نظر شرایط آبی و زیستی مطلوب بوده و میزبان پرندگان مهاجر است.

سعید شهند با اشاره به نگاه محیط زیست به رسانه، افزود: اگر محیط زیست را به یک پرنده تشبیه کنیم بی شک یک بال آن رسانه و مطبوعات و بال دیگر آن را تشکل‌های مردم نهاد و مردمی سازی محیط زیست است.

وی، حوزه محیط زیست را حوزه‌ای تخصصی و فنی اعلام کرد و گفت: خبرنگاری واژه مقدسی است و تولید خبر و خبررسانی نیز باید بر پایه آگاهی و تخصصی باشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بر اهمیت انتشار اخبار دقیق و به دور از غرض ورزی در جهت حل مشکلات موجود تاکید کرد و افزود: برخی افراد از سر بی اطلاعی و نااگاهی با انتشار اخبار به مشکلات دامن می‌زنند در حالیکه رسانه‌های رسمی و حرفه‌ای در جهت حل مشکلات موجود از طریق اطلاع رسانی به موقع تلاش می‌کنند.

شهند، حوزه محیط زیست را مورد علاقه مردم و دوستداران محیط زیست دانست و گفت: دریاچه ارومیه، حیات وحش و مبحث آلاینده‌های زیست محیطی از دغدغه‌های مردم و دوستداران محیط زیست است که حل مشکلات آن دنبال می‌شود.

وی همچنین از برپایی موکب محیط زیستی در مرز تمرچین پیرانشهر در راستای فرهنگ‌سازی و تنویر افکار عمومی خبر داد و گفت: برای ارائه آموزش‌های محیط زیستی به مردم در استفاده از ظروف پلاستیکی و... همکاران محیط زیست در این موکب‌ها مستقر هستند و به اطلاع رسانی می‌پردازند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با اشاره به برگزاری تور دوچرخه سواری ایران_آذربایجان در ۳ استان آذربایجان‌شرقی، غربی و اردبیل و تردد متسابقین از دو منطقه حفاظت شده مراکان و دریاچه ارومیه، افزود: برگزاری این تور فرصتی است تا ظرفیت‌های زیست محیطی استان معرفی و مورد توجه قرار گیرد.

وی وضعیت دریاچه ارومیه را مطلوب دانست و گفت: علی‌رغم گرمای هوا و تبخیر آب، وضعیت دریاچه ارومیه و تالاب‌های اقماری آن از نظر شرایط آبی و زیستی مطلوب بوده و میزبان پرندگان مهاجر است.

شهند درخصوص آرتمیا به عنوان موجود زنده با اهمیت دریاچه ارومیه گفت: طبق مطالعات انجام شده ۳۳۰ تن سیست آرتمیا در اعماق دریاچه ارومیه وجود دارد و هیچ نگرانی از نظر نابودی سیست آرتمیا وجود ندارد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی