تیتر امروز

هشتمین جلسه بررسی صلاحیت وزرا/ موافقان و مخالفان چه گفتند؟
امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد

هشتمین جلسه بررسی صلاحیت وزرا/ موافقان و مخالفان چه گفتند؟

امروز (سه‌شنبه) در مجلس، ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت مسعود پزشکیان در دستورکار است که علاوه بر ادامه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت، نمایندگان مجلس بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی باقی...
جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران

این بیست و یکمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
هاشمی‌طبا: با جلیلی به قهقرا می‌رفتیم/ پزشکیان سهم صدا‌های‌بلند را داد/ نزاع با آمریکا مثل بختک به جان ما افتاده/در قانون اساسی، عنوان
گفت و گوی دیدار در جامعه پلاس با وزیر صنایع دولت میرحسین موسوی

هاشمی‌طبا: با جلیلی به قهقرا می‌رفتیم/ پزشکیان سهم صدا‌های‌بلند را داد/ نزاع با آمریکا مثل بختک به جان ما افتاده/در قانون اساسی، عنوان "دولت سایه" نداریم

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود به سراغ یک چهره قدیمی سیاسی اصلاح طلب رفت و در گفتگو با مصطفی هاشمی طبا، وزیر دولت میرحسین موسوی و معاون رئیس جمهور دولت آقای خاتمی و هاشمی رفسنجانی انتخابات...
ترقی، نماینده سابق مجلس می‌گوید دولت جدید با استفاده از نیروی جناح‌های مختلف شکل می‌گیرد

پزشکیان به وعده تشکیل دولت وفاق ملی عمل کرد

حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با بیان اینکه به نظر می‌رسد مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری به وعده تشکیل دولت وفاق ملی عمل کرده است، گفت: در این شرایط ما به کابینه‌ای نیاز داریم که بتواند از پس مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور بربیاید. امیدواریم دولت چهاردهم بتواند شرایط را تثبیت و با کمک سایر قوا و دستگاه‌ها بر مشکلات غلبه کند.

کد خبر: ۱۷۰۷۱۲
۱۳:۴۱ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۳

پزشکیان به وعده تشکیل دولت وفاق ملی عمل کرد

دیدارنیوز: عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به ترکیب وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم، گفت: به نظر می‌رسد پزشکیان به وعده تشکیل دولت وفاق ملی عمل کرده است.

حمیدرضا ترقی در گفتگو با ایسنا با اشاره به شعار پزشکیان مبنی بر تشکیل دولت وفاق ملی، اظهار کرد: به عنوان گام اول اگر عمده این ترکیب از مجلس رأی اعتماد گیرد، به نظرم خوب است و دولت جدید با شاکله جدید و استفاده از نیروی جناح‌های مختلف شکل می‌گیرد.

وی افزود: کابینه پیشنهادی هماهنگی لازم با رئیس‌جمهور را دارد و به نظر می‌رسد اگر به لحاظ کارآمدی بتواند بر مشکلات بخش‌های مختلف مانند معیشت، اقتصاد، مسائل فرهنگی و اشتغال که نمایندگان مطرح و جزو مطالبات مردم است، غلبه کند، گام بسیار خوبی برای ارتقا و افزایش سرمایه اجتماعی دولت است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در رابطه با وظیفه سایر نهاد‌ها جهت تعامل با دولت عنوان کرد: در درجه اول اگر رأی اعتماد به کابینه داده شود، وظیفه مهمی است که مجلس انجام می‌دهد و بعد از آن همان‌طور که رهبری اشاره کردند، همه باید به دولت یاری دهند تا به مشکلات غلبه کند و توفیق دولت را، توفیق خود بدانند. اگر این سیاست دنبال شود، به نظر می‌رسد قوای مقننه و مجریه به وظیفه خود در قبال دولت عمل کرده‌اند.

رئیس شورای وحدت در خراسان رضوی با اشاره به مشکلات کشور، بیان کرد: در این شرایط ما به کابینه‌ای نیاز داریم که بتواند از پس مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور بربیاید. امیدواریم دولت چهاردهم بتواند شرایط را تثبیت و با کمک سایر قوا و دستگاه‌ها بر مشکلات غلبه کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی