تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی خبرداد؛

ممنوعیت بازنشستگی ؛ باطل شد

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه مشترک کمیسیون آموزش مجلس، وزارت آموزش و پرورش و سازمان امور اداری و استخدامی، گفت: ۳ مصوبه مهم در این جلسه مورد تاکید و تصویب قرار گرفت.

کد خبر: ۱۷۰۳۰۰
۱۱:۴۴ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سید محسن موسوی زاده، نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه مشترک کمیسیون آموزش مجلس، وزارت آموزش و پرورش و سازمان امور اداری و استخدامی، گفت: ۳ مصوبه مهم در این جلسه مورد تاکید و تصویب قرار گرفت.

وی با عنوان اینکه مصوبه نخست مربوط به مجوز به کارگیری نیروهای خرید خدمات آموزشی سالهای گذشته است، افزود: وزارت آموزش و پرورش مکلف است نیروی انسانی مورد نیاز خود در مناطقی که نیروی رسمی کافی وجود ندارد به تفکیک شهرستان و منطقه تهیه و در اسرع وقت به سازمان اداری و استخدامی ارسال کند تا سازمان اداری و استخدامی مجوز به کارگیری نیروهای خرید خدمات آموزشی سالهای گذشته را برای اول مهر صادر نماید.

وی با عنوان اینکه ممنوعیت بازنشستگی فرهنگیان در امسال که در روز های گذشته مورد انتقاد قرار گرفته بود، به عنوان مصوبه دوم مد نظر قرار گرفت، ادامه داد: به علت مغایرت بخشنامه اجبار فرهنگیان حائز شرایط بازنشستگی به ادامه خدمت با قانون برنامه هفتم مقرر شد وزارت آموزش و پرورش در اسرع وقت نسبت به ابطال بخشنامه فوق اقدام نماید.

وی افزود: مقرر شد مطابق بند «خ» تبصره (۱۵) قانون بودجه سال ،١٤٠٣ وزارت آموزش و پرورش نسبت به بکارگیری افراد دارای سابقه خرید خدمتی و حق التدریسی در وزارت آموزش و پرورش و آموزشیاران و آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی مدرسین طرح ،امین معلمان، قرآنی مربیان پیش دبستانی معلمان برون سپار، سرباز معلم و معلمان مدارس غیر دولتی به صورت حق التدریسی ٢٤ ساعت در هفته از ابتدای مهرماه سال جاری اقدام نماید.
لازم به ذکر است چهار گروه آخر علی رغم اینکه در مشروح مذاکرات مجلس مطرح شده ولی در قانون نیامده است لکن با توجه به نیاز شدید به، معلم از ظرفیت این عزیزان نیز استفاده شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی